تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818198242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعیین تکلیف شهرک های فاقد اسناد مالکیت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: نائب رییس شورای شهرتهران : شهرداری، شهرک هایی که چندین سال فاقد اسناد مالکیت هستند تعیین تکلیف کند.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما ، مرتضی طلایی صبح امروز در جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور با اشاره به مسئله مدیریت سرای محلات افزود: در آیین نامه مدیریت محلات (تبصره سه ماده هفت) پرداخت هرگونه حق الزحمه بابت کارهای انجام شده توسط مدیر و کارکنان سرای محله ممنوع است.
وی تصریح کرد: اما باید در نظر داشت که به هر حال تعدادی نیروی جوان در طول سالیان گذشته به این مجموعه جذب شده اند و خدمات فراوانی که در حوزه های اجتماعی و فرهنگی شهر و محلات ارائه شده است مرهون زحمات امنا و شورایاران در برنامه ریزی است و برنامه های محلات و مدیر و کارکنان سراهای محلات در اجراست.
طلایی بابیان اینکه قرار بود برای جبران زحمات این افراد، بیمه آنها اجرایی شود افزود: اما شهرداری درخصوص جذب و بیمه مدیر و کارکنان سراهای محلات به لحاظ قانونی منع و مشکل دارد اما راه حلی دارد که در کوتاه مدت با استناد به مصوبه شورای شهر بدون تعهد و بار مالی برای شهرداری حل شدنی است.
نایب رئیس شورای شهر افزود : مسئله دیگر این است که شهرداری باید برای جذب افراد در چارچوب اجتماعی و فرهنگی خود از کارکنان سراها و با اولویت از آنها استفاده کند تا حقی از این افراد ضایع نشود.
وی در ادامه به اهمیت طرح شهرک ها اشاره کرد و گفت: شهرک های بسیاری در شهر تهران وجود دارد که قانونا برای ارایه خدمات شهری به آن ها منع قانونی وجود دارد.
وی ادامه داد: شهرداری باید همانگونه که از همه شهروندان عوارض دریافت می کند از آنها نیز عوارض دریافت کند و البته طبق قانون تمام خدمات را نیز به آن ها ارائه دهد.
طلایی گفت: اسناد مالکیت این شهرک ها در حال حاضر مسئله ساز شده است، برخی ساکنین شهرک ها ...
[ مشاهده متن کامل تعیین تکلیف شهرک های فاقد اسناد مالکیت در واحد مرکزی خبر ]اخبار پیشنهادی:


یکشنبه ، ۲۸خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن