تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818157277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های حوزه اشتغال کشور نیازمند بازنگری + گزارش


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر:
سیاست های حوزه اشتغال کشور نیازمند بازنگری + گزارش

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نبود انسجام در سیاستگذاری بازار کار ایران، یکی از مشکلات اساسی کشور است .
به گزارش سایتخبرگزاری صدا و سیما ،معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و رییس موسسه کار و تامین اجتماعی در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان، با اشاره به اینکه سیاست های حوزه اشتغال به بازنگری اساسی و ساختاری نیاز دارد،گفت: سیاست های بانکی، وارداتی، صادراتی و آموزشی کشور، با هم همخوانی و تناسب ندارد .
محمدرضا سپهری با بیان اینکه کشور ما نیاز به کارآفرینی اجتماعی و دولت کارآفرین دارد، افزود: برای ایجاد اشتغال در کشور نیازمند اجماع بر آرمان های مشترک و برخورداری از انسجام در سیاستگذاری هستیم .
وی با اشاره به اینکه چالش های متعددی در محیط کسب و کار بازار ایران وجود دارد، گفت : امروز کشور ما با نرخ بالای بیکاری فارغ التحصیلان و آمار بالای بیکاری جوانان مواجه است .
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مفاهیم حقوق کار، کارآفرینی و اشتغال دستخوش تحولات جدی شده است،افزود : جوامعی می توانند در حوزه اشتغال پیشتاز و موفق باشند که انسجام را در تمامی بخش های اقتصاد خود شکل دهند .
وی گفت : تغییر نگرش از اقتصاد دولتی و رانتی به اقتصاد مردمی و مقاومتی، تغییر نقش دولت از مداخله گری به تسهیل گری و مشارکت مردمی و سرمایه گذاری خارجی از اقدامات اساسی و موثر برای توسعه کارآفرینی محسوب می شود .

سپهری با اشار به اینکه بازار کار در استان های اصفهان ، خوزستان و هرمزگان با یکدیگر متفاوت است، افزود: مفهوم بیکاری در اصفهان با سایر استان های کشور متفاوت است و باید مزیت های نسبی و رقابتی هر استان را بشناسیم و بر اساس آن عمل کنیم .
معاون وزیر ...
[ مشاهده متن کامل سیاست های حوزه اشتغال کشور نیازمند بازنگری + گزارش در واحد مرکزی خبر ]اخبار پیشنهادی:


جمعه ، ۲۶خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن