تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818148175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربایجان شرقی، میزبان 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، گفت: مردم استان همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام پیکر مطهر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را تشییع خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، سردار عزت الله جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که امسال همزمان با ایام فاطمیه آذربایجان با حضور شهدای گمنام عطرآگین می شود، اظهار کرد: مراسم تشییع پیکرهای 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.
وی با بیان این که ویژه برنامه های مختلفی در شهرهای دیگر استان به همین مناسبت برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مراسم استقبال روز دوشنبه 9 اسفندماه از ساعت 8:30 صبح از سالن حجاج فرودگاه بین المللی شهید مدنی(ره) تبریز آغاز می شود که مراسم شبی با شهدا نیز همان روز بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای اعظم حضرت امام خمینی برگزار خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به این که مراسم تشییع پیکر پاک شهدا چهارشنبه هفته جاری همزمان با روز شهادت از ساعت 9:30 صبح از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تبریز برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم تدفین نیز در مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) ناجا و منطقه پدافند هوایی برگزار می شود.
جعفری، با بیان این که روز پنج شنبه 12 اسفندماه نیز در شهرهای ترکمن چای، خسروشاه، گوگان و پادگان آموزشی عجب شیر مراسم تشییع و تدفین برگزار می شود، افزود: مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) ناجا و منطقه پدافند هوایی تبریز، ترکمن چای، خسروشاه، گوگان و پادگان آموزشی عجب شیر مورد تائید کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفته که شهدای گمنام را میزبانی کنند.
وی ادامه داد: پیکر مطهر یک شهید در مرکز آموزش ولی عصر(عج) ناجا، یک شهید گمنام در منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور، ...
[ مشاهده متن کامل آذربایجان شرقی، میزبان 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در خبرگزاری قرآنی ایران ]اخبار پیشنهادی:


پنجشنبه ، ۲۵خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن