تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818156692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جمهور : وزیر نیرو مسئول پیگیر مشکل قطعی برق در استان خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر:
رئیس جمهور : وزیر نیرو مسئول پیگیر مشکل قطعی برق در استان خوزستان

رئیس جمهور گفت: بنده در زمان قطعی برق در چند شهر استان در تماس با وزیر نیرو جریان خاموشی برق و آب در خوزستان را پیگیری می کردم .
به گزارشخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان حجت السلام و المسلمین حسن روحانی امروز در نشست کار گروه ملی مبارزه با ریزگردها و نشست اداری خوزستان گفت : در هشت سال دفاع مقدس سرزمینمان از جمله غرب کشور و خوزستان مورد هجوم دشمن قرار گرفت و با همدلی و دریک صف ایستادن و یکدل شدن و در کنار هم و اجرای فرمان ولایت و بسیج امکانات خداوند پیروزی را نصیب ملت ایران کرد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم استان خوزستان در خصوص ریزگردها و قطعی آب و برق گفت: مردم ایران در کنار درد و رنج مردم خوزستان در مشکلات و معضل گرد و خاک است همه ما قادریم و به یاری خدا و در کنار هم مشکلات از جمله مشکلات خوزستان همچون گرد و خاک را حل می کنیم .
دکتر روحانی افزود: ریزگرد تنها مربوط به ایران و این زمان نیست و متعلق به زمانهای گذشته و دیگر کشورهای منطقه هم هست و مردم خوزستان با ریزگرد و مشکلاتش آشنا است .
وی گفت: تلاش ما این است که روز پاک و سالم در کشور و خوزستان افزایش دهیم که این افزایش را نیز شاهد هستیم و من در تماس با وزیر نیرو جریان خاموشی برق و آب در خوزستان را پیگیری می کردم .
رئیس جمهور افزود:صدا و سیما و رسانه مشکلات قطعی آب و برق را با سایر کشورهای دیگر بررسی و مقایسه کنند با ایجاد معضل اخیر دستور پیگیری و حل این مشکل را به وزیران مربوطه و تشکیل ستاد بحران را به معاون اول دادم.
وی افزود: طرح آماک که فلرهای سمی را جمع آوری می کند و بنا بر قول مسئولان به ویژه نفت تا 15 روز دیگر راه اندازی که برای محیط زیست استان خیلی مهم است امروز همچنین از شستشوی مقره ها و کاشت نهال در کانون بحران زا بازدید کردم .
دکتر ...
[ مشاهده متن کامل رئیس جمهور : وزیر نیرو مسئول پیگیر مشکل قطعی برق در استان خوزستان در واحد مرکزی خبر ]اخبار پیشنهادی:


سه شنبه ، ۲۳خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن