تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798366242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصغر فرهادی: فیلم جدیدم کاملاً اسپانیایی است!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اصغر فرهادی: فیلم جدیدم کاملاً اسپانیایی است!
اصغر فرهادی کارگردان فیلم فروشنده خبر از ساخت فیلم جدیدش در اسپانیا داد و گفت: فضای فیلم جدیدم کاملاً اسپانیایی است. بازیگران همه اهل اسپانیا بوده و به زبان همانجا حرف می زنند. در این فیلم بازیگر ایرانی وجود ندارند.
رکنا:اصغر فرهادی کارگردان برنده دو بار اسکار برای فیلم های "جدایی نادر از سیمین" و "فروشنده" این روزها برای ساخت فیلم تازه خود عازم دوحه شده است. وی در این سفر دوره های مسترکلاس فیلمسازی را تدریس می کند.

در خلال همین سفر فرهادی از طریق اسکایپ با تهیه کنندگان اسپانیایی وارد مذاکره شده و مراحل اولیه ساخت تازه ترین فیلم خود را در اسپانیا آغاز می کند. در این فیلم خاویر باردم و پنلوپه کروز نقش های اصلی را ایفا می کنند و تا کنون خبری از حضور بازیگران ایرانی در آن شنیده نمی شود.

فرهادی پس از ورود به مادرید طی مصاحبه با خبرنگار روزنامه ورایتی سکوت خود پس از دریافت اسکار را شکسته و با وی به گفت و گو نشست.

چه احساسی دارید از اینکه دومین اسکار خود برنده شدید؟

من پیش از این برای فیلم جدایی نادر از سیمین این جایزه را دریافت کرده بودم اما اسکار فیلم فروشنده برایم متفاوت بود. در ابتدا قصد داشتم در مراسم آکادمی شرکت کنم اما قانون Law دولت امریکا مرا از این تصمیم منصرف کرد. در این فیلم من با شرکت آمازون به عنوان یک پخش کننده جدید همکاری داشتم که همکاری جالبی بود. این فیلم در حال حاضر شناخته شده است و مردم آن را به خوبی دیده اند.

برخی می گویند شرایط سیاسی به وجود آمده در اسکار دوم شما تاثیر گذاشته و یا بهتر بگویم منع ورود برخی کشور ها به امریکا در رای داوران آکادمی تاثیر داشته است. نظر شما چیست؟

این فیلم قبل تر از اینها ساخته شده و توسط آکادمی برای حضور در اسکار 2017 انتخاب شده بود. من کنترلی بر اتفاقاتی که افتاده و خواهد افتاد ندارم. اقدام من صرفاً عکس العملی نسب به این قانون بود و تصمیم گرفتم به مراسم نروم. این انتخاب و اتفاق بسیار پیچیده بود. تا آنجا که می دانم معیار داوران اکادمی برای انتخاب آثار متفاوت است. این اتفاق بسیار پیچیده است و من نمی دانم ماک هر فرد برای انتخاب اثر مورد نظرش چگونه است.

در مورد انتخاب دو نفر معرفی شده برای دریافت اسکار بگویید. چطور شد که آنها را انتخاب کردید؟ آیا آنها انتخاب شخصی شما بودند؟

بله قطعاً من انتخاب کردم. فیروز نادری یکی از موفق ترین ایرانیان حاضر در امریکا است. وی پیش از این یکی از مهندسین ناسا بوده و یکی دیگر از دلایل انتخابم این بود که آنها زمین را از بالا دیدند و این تقسیمات و محدودیت ها از آن بالا بی معنی است و در کل هیچ مرزی در آنجا وجود ندارد.


مردم ایران چه واکنشی در قبال اسکار فیلم فروشنده نشان دادند؟در حال حاضر شما برای تولید فیلم تازه خود با حضور خاویر باردم و پنلوپه کروز در مادرید به سر می برید. آیا کار کردن با ستاره های غیر ایرانی تغییری در روند شما ایجاد می کند؟
اکثر مردم بسیار خوشحال بودند و از این خبر به گرمی استقبال کردند. البته عده ای هم با تحلیل و تفسیر سیاسی با این موضوع برخورد کردند. تفاسیری که این پیروزی را کمی تلخ می کرد اما چیزی که مهم است فراتر از اینها بود.



من قبلاً در فیلم "گذشته" تجربه کار در فرانسه را داشته ام. پیش از این قرار بود پروژه اسپانیا رقم بخورد اما به یک آن احساس کردم نیاز دارم به ایران بازگشته و فیلمی در کشور خودم بسازم. در حال حاضر برای ساخت این پروزه در حال مذاکره هستم. فعلاً همه چیز روی فیلمنامه معطوف است. بدون شک باردم و کروز بازیگران بزرگی هستند. ما باید رابطه ای صمیمانه و خوب داشته باشیم و همگی در راستای فیلمنامه پیش برویم به طوری که این پروژه را به درستی شروع کنیم.

من شنیده ام که این فیلم یک تریلر روانی است که در مورد یکی از خانواده های اسپانیایی روی می دهد. درست است؟

داستان در مورد یک خانواده است. فقط همین را می توانم بگویم.

فیلم گذشته در پاریس ساخته شد اما در آن عناصر ایرانی به چشم می خورد. آیا این فیلم اینگونه است؟

این فیلم با گذشته صد در صد متفاوت است. فضای این فیلم کاملاً اسپانیایی بوده و بازیگران به اسپانیایی صحبت می کنند و همگی اهل این کشور هستند. و هیچ ایرانی در آن بازی نمی کند.

چه زمانی فیلمبرداری کار را شروع می کنید؟

تابستان فیلمبرداری آغاز  می شود و فیلم برای سال آینده اکران خواهد شد .

اکثر آثار شما در مورد فشارهایی است که بر اثر اتفاقات به افراد می آید. آیا فکر می کنید یک فیلم کمدی بسازید؟

این یکی از آرزوهای بزرگ من است که فیلمی کمدی بسازم. فیلمی که واقعیت های زندگی را از طریق فیلمی کمدی بیان کنم. شاید اینبار بعد از بازگشتم به ایران این کار را انجام دهم.





تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن