تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798408847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ به گزارش مسكن جوان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پاسخ به گزارش مسكن جوان
شركت گروه سرمايه‌گذاري مسكن در پاسخ به گزارش مندرج در صفحه 4 روزنامه جوان با عنوان ريزش بزرگ‌ترين هلدينگ ساختماني در دولت يازدهم جوابيه‌اي را ارسال كرده است كه در ادامه مي‌آيد: توضيحات جوان پيرامون اين جوابيه در صفحه 4 امروز منتشر شده است.
شركت گروه سرمايه‌گذاري مسكن در پاسخ به گزارش مندرج در صفحه 4 روزنامه جوان با عنوان ريزش بزرگ‌ترين هلدينگ ساختماني در دولت يازدهم جوابيه‌اي را ارسال كرده است كه در ادامه مي‌آيد: توضيحات جوان پيرامون اين جوابيه در صفحه 4 امروز منتشر شده است.
شركت گروه سرمايه‌گذاري مسكن، يك شركت سهامي عام است كه مديرعامل آن طبق قانون تجارت توسط هيئت مديره كه متشكل از پنج عضو حقوقي است انتخاب مي‌شود. همچنين اعضاي حقوقي هيئت مديره در مجمع عمومي توسط سهامداران انتخاب مي‌شوند و لذا انتخاب مديرعامل نه در وظايف مديرعامل محترم بانك مسكن و نه وزير محترم راه و شهرسازي است. مؤيد اين مطلب نيز انتخاب مديراني كاملاً حرفه‌اي در تمام سال‌هاي فعاليت اين شركت است. به همين دليل تحليلي سياسي از عملكرد شركت كاملاً غيرمنطقي و نامربوط است.
حجم كل پروژه‌هاي در دست ساخت گروه سرمايه‌گذاري مسكن طي سال‌هاي 1390 تا 1395 از 2193464 مترمربع به 2477513 مترمربع افزايش يافته است. در صورتي كه پروژه‌هاي مسكن مهر را نيز از فهرست پروژه‌هاي شركت خارج نماييم، متراژ كل در دست ساخت شركت از 1573000 در سال 1392 به 1802000 مترمربع در سال 1395 رسيده است.
در سال 1392، معاملات سهام شركت با بهاي هر سهم 1348 ريال و ارزش بازار كل 2696 ميليارد ريال آغاز گرديده است. شركت طي بازه زماني سال 92 الي 95، سه مجمع عمومي عادي سالانه برگزار نموده است كه طي آنها 2325 ميليارد ريال سود نقدي ميان سهامداران خود توزيع نموده است. آخرين قيمت هر سهم شركت در تاريخ 29/10/1395 مبلغ 910 ريال مي‌باشد كه با احتساب سرمايه فعلي، ارزش بازار شركت حدود 5000 ميليارد ريال مي‌باشد. با در نظر گرفتن سرمايه فعلي و سود تقسيمي در اين سال‌ها، ارزش دارايي‌هاي سهامداران طي اين مدت از مبلغ 2696 ميليارد ريال سال 92 به رقم 7325 ريال فزوني يافته است كه با كسر مبلغ آورده سهامداران در افزايش سرمايه (2500 ميليارد ريال)، خالص ارزش دارايي‌هاي سهامداران به 4825 ميليارد ريال رسيده است. اين رقم نسبت به مبلغ ابتداي سال 92 با رشد 79 درصدي همراه بوده است.
در خصوص هزينه‌هاي عمومي و اداري يادآور مي‌شود كه هزينه‌هاي اداري و عمومي شركت از 95942 ميليون ريال در سال 1392 به 157350 ميليون ريال در بودجه 1396 افزايش يافته است. براين اساس، ميانگين سالانه افزايش اين هزينه‌ها در شركت حدود 2/13 درصد بوده است كه اين ميزان از نرخ تورم عمومي كمتر بوده است. همچنين با توجه به اينكه بخش مهمي از هزينه‌هاي اداري و عمومي اين شركت مربوط به هزينه حقوق و دستمزد كاركنان است، مقايسه اين ميزان با نرخ رشد سالانه حقوق و دستمزد كاركنان، نشان‌دهنده التزام اين شركت به مديريت صحيح هزينه‌هاست. به‌رغم عملكرد مثبت گروه سرمايه‌گذاري مسكن در سال‌هاي اخير، همه كارشناسان و فعالان در بازار مسكن به موضوع ركود بي‌سابقه در اين بازار اذعان دارند. با اين وجود، ‌شركت طي اين سال‌ها قدرتمندانه به فعاليت ادامه داده و از آنجايي كه رتبه يك شفافيت در بورس را دريافت داشته با تنظيم فعاليت خود با وضعيت مسكن و انعكاس اطلاعات به موقع و صحيح از فعاليت‌هاي خود همواره آنها را از آخرين تغييرات مطلع ساخته است. همچنين در حال حاضر در گروه سرمايه‌گذاري مسكن برنامه‌ريزي لازم براي تعريف پروژه‌هاي جديد و متناسب با نيازهاي جامعه به ويژه در دهك‌هاي ميان درآمدي و كسب سود پايدار را در دستور كار خود قرار داده است. به هر حال مديريت شركت آمادگي ارائه هرگونه اطلاعات و توضيحات كارشناسي در خصوص گذشته، حال و آينده شركت را به سهامداران محترم دارد.  در پايان از آن خبرگزاري خواهشمند است مطالب خود را به صورت تخصصي و با استناد به صورت‌هاي مالي مورد تأييد حسابرس و سازمان بورس اوراق بهادار منتشر نمايد. از شما و كليه همكارانتان دعوت مي‌كنيم با حضور در پروژه‌هاي شركت، از نزديك در جريان زحمات خستگي‌ناپذير و شبانه‌روزي كاركنان اين شركت كه توانسته‌اند در سخت‌ترين شرايط بازار، سود مناسبي را به سهامداران ارائه كرده و سرپناه مناسب براي خانواده‌هاي ايراني احداث كنند، قرار بگيريد اميد است نقد سازنده خط‌مشي همه‌مان قرار گيرد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن