تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی دستاوردهای ایران در بازارچه خیریه بلغارستان


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-دستاوردهای فرهنگی ایران به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در بیست ودومین دوره از بازارچه بین المللی خیریه بلغارستان به نمایش گذاشته شد.
به گزارش خبرگزاری آریا،رایزنی فرهنگی کشورمان با در اختیار داشتن غرفه ای مجزا در بازار خیریه بین المللی خیریه در بلغارستان، ضمن نمایش غذاهای متنوع سنتی ایرانی، صنایع دستی، کتب تاریخی، ادبی و گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی صوفیه حضور یافت.
در این بازار، برخی کشورهای مختلف خارجی مقیم اجناس متنوعی را از جمله صنایع دستی، لباس، غذا، شیرینی، کالاهای فرهنگی و موارد مختلف دیگر را به مردم عرضه می کنند و به نوعی فرهنگ خود را در این رُخ داد منحصر به فرد به نمایش می گذارند.
در این بازار، موسیقی، رقص سنتی، نمایش ورزش های رزمی و دیگر برنامه های هیجان آمیز نیز برگزار می شود و درآمد حاصل از این بازار برای کمک به قشر نیازمند در بلغارستان اختصاص داده می شود.
غرفه ایران در نمایشگاه و بازارچه بین المللی خیریه مورد توجه و بازدید سفرا و دیپلمات های کشورهای مختلف و تعدادی از نمایندگان و شخصیت ها در بلغارستان قرار گرفت.
در غرفه ایران، غذاهای ایرانی، شله زرد، مینیاتور ایرانی، عکس هایی از ایران، کتاب های ترجمه شده به زبان بلغاری و نوشت افزار ایرانی ویژه کودکان به علاقه مندان عرضه شد.
محمدعلی کیانی، رایزن فرهنگی ایران در خصوص مشارکت نمایندگی فرهنگی کشورمان در این جشنواره گفت: اهداف این جشنواره و چنین اقدام بشردوستانه از سوی نمایندگی های سیاسی و فرهنگی کشورهای خارجی مقیم بلغارستان، موجب خوشحالی بسیاری از نیازمندان در آستانه سال نو میلادی می شود.
وی در سخنان خود، گفت: این جشنواره که توسط مؤسسه بین ...
[ مشاهده متن کامل معرفی دستاوردهای ایران در بازارچه خیریه بلغارستان در خبرگزاری آریا ]اخبار پیشنهادی:





سه شنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن