تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهنمودهای مقام معظم رهبری، بهترین راهبرد فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-حجت الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:بیانات مقام معظم رهبری بهترین راهبرد فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: بیانات مقام معظم رهبری بهترین راهبرد فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی ادامه داد: دغدغه های مقام معظم رهبری مدظله العالی در زمینه فرهنگی بر هیچ کسی پوشیده نیست به همین منظور دستگاه ها و متولیان فرهنگی کشور باید تلاش کنند فرهنگ اسلامی را به معنی واقعی در بین آحاد جامعه نهادینه کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ادامه داد: کما اینکه مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند؛ اصلاح ساختار فرهنگی مهم تر از ساختار اقتصادی است یعنی اگر فرهنگ جامعه ای اصلاح شود سایر امور آن کشور نیز اصلاح خواهد شد.
سید عباس مسعودی، ادامه داد: سخنان گوهربار مقام عظمای ولایت در هر زمینه ای می تواند راهکاری مناسب برای مسئولان اجرای و فرهنگی کشور به منظور توسعه و ترویج فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و اقتصادی باشد.
این فعال فرهنگی در البرز، خاطرنشان کرد: بیانات معظم له برگرفته از آیات و احادیث ائمه اطهار علیهم السلام است و تأثیر فراوانی بر روحیه معنوی افراد جامعه اسلامی می گذارد به همین منظور باید تلاش کنیم که به این سخنان گوهربار جامه عمل بپوشانیم.
مدیرکل دستگاه فرهنگی البرز، ادامه داد: امروز جهان از ایستادگی و مقاومت این نظام اسلامی در شگفت است چراکه نه تنها تحریم ها بلکه تهدیدات دشمنان ذره ای از علاقه این مردم به نظام و رهبری نکاسته است و اگر عده ای بلند گوی دشمن در فضای مجازی و رسانه ها می شوند این امر ناشی از جهالت ...
[ مشاهده متن کامل رهنمودهای مقام معظم رهبری، بهترین راهبرد فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است در خبرگزاری آریا ]اخبار پیشنهادی:





سه شنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن