تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798674002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش با دو نتیجه خوب مغرور نمی‌شود :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گسترش با دو نتیجه خوب مغرور نمی‌شود
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز موفقیت شاگردان کمالوند را جهشی و پایدار دانست.

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر درخصوص عملکرد مطلوب و کسب نتایج قابل قبول گسترش فولاد طی چند هفته اخیر مسابقات لیگ برتر، با اشاره به اینکه کسب موفقیت امری جبری نیست، اظهار داشت: جهت تحقق این خواسته باید زمینه های گوناگونی از جمله ایجاد ثبات روحی و آرامش ذهنی کادر فنی و بازیکنان تیم و زمان برای هماهنگی تاکتیکی، فراهم شود. ما به توانایی و پتانسیل تیم اعتقاد داریم و نسبت به بهبود روند نتیجه گیری امیدوار بودیم.
سمندر با تاکید بر اینکه فشار روانی مضاعفی از بابت عدم توفیق در نتیجه گیری به بازیکنان و کادرفنی تحمیل شد، افزود: از ابتدای فصل جاری که برخلاف تلاش و عملکرد مطلوب، نتیجه مورد نظر کسب نشد، توان و انگیزه تیم تحت الشعاع قرار گرفت و در این میان بروز برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها، به تضعیف روحیه کادرفنی و بازیکنان دامن زد که خوشبختانه با مدیریت این امر، شرایط را جهت رسیدن به روند موفقیت فراهم کردیم.
وی متوقف کردن و بازگرداندن نتیجه با یک بازیکن کمتر در دیدار مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی را مهم ترین عامل رسیدن به خود باوری از سوی بازیکنان گسترش فولاد دانست و تصریح کرد: همانطور که گفته شد، اصلی ترین چالش تیم ما نتیجه نگرفتن علیرغم عملکرد مطلوب بود که پس از بازی برابر پدیده این مشکل برطرف شد و در مقابل تراکتور نیز نمایش بسیار خوبی داشتیم و صرفا روی اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم و در بازی برابر استقلال هم با تعییر نتیجه دو-صفر باخته به تساوی دو-دو ، توانایی هایمان را به اثبات رساندیم.
غلامرضا سمندر با بیان اینکه نمایش فوق العاده و موقعیت‌های گل زیاد گسترش فولاد در دیدار برابر سپاهان نشان از خارج شدن تیم از فشار روانی هفته های گذشته داشت، اضافه کرد: نشاط تیمی، شاخصه مهمی بود که در این بازی شاهد آن بودیم و به بیانی خستگی و فشار عدم موفقیت طی هفته های گذشته را از تن مان به در کرد.
سمندر روند پیش روی گسترش فولاد تبریز در ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر را توأم با موفقیت پایدار و حرکت جهشی در جدول رده بندی قلمداد کرد و ابراز داشت: امتیازات زیادی را از دست داده ایم و برای تحقق اهداف تعیین شده باید با تداوم بخشیدن به موفقیت هایمان ، به جایگاه مدنظر دست یابیم. با کسب تساوی برابر استقلال و پیروزی مقابل سپاهان مغرور و ارضاء نمی شویم و حرکت ما تازه شروع شده و اکنون که در راه و روند موفقیت قرار گرفته ایم با سرعت متناسب درصدد رسیدن به رتبه های بالای جدول هستیم.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در واکنش به مطرح شدن این موضوع که موفقیت شاگردان کمالوند، نتیجه شکیبایی و حمایت مدیریت باشگاه از کادر فنی است، بیان کرد: عوامل متعددی دراین امر موثر هستند و هیأت مدیره و مجموعه مدیریتی باشگاه نیز با در نظر داشتن جنبه های مختلف، مصلحت تیم در حال و آینده را مورد ارزیابی قرار داده و تصمیمات لازم اتخاذ شده است. حمایت مدیریت باشگاه از کادرفنی فراتر از مسایل علاقه و رابطه بوده و مهم ترین معیار ما مصلحت حال و چشم انداز آینده تیم است.
غلامرضا سمندر همچنین درباره تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال برای ممانعت از فعالیت باشگاه های بدهکار اظهار داشت: هر چند گسترش فولاد از بدو فعالیت تاکنون جزو خوش حساب ترین باشگاه های کشور بوده ولی واقعیت امر این است که باشگاه ها در شرایط اقتصادی مناسبی قرار ندارند.
وی در ادامه اظهاراتش اضافه کرد: رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال جاری ساختن استانداردهای فوتبال حرفه ای است، اما کاش پیش از این اقدام، دست اندرکاران امر، موضوع استیفای حقوق و گشایش مجاری درآمدی باشگاه های را نیز بیش از پیش پیگیری کنند، زیرا در شرایط کنونی تداوم فعالیت هیچ گونه صرف اقتصادی ندارد و زیان خالص است.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اذعان داشت: نتیجه رویه فعلی، فنا و تعطیلی باشگاه های ورزشی است و این امر برای باشگاه های خصوصی تاثیری دوچندان دارد، از این رو تغییر نگرش ها و اجرای راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت، مهم ترین اقدام جهت برون رفت از وضعیت فعلی خواهد بود و اقدامات قهری چاره ساز بحران موجود نیست.

11:46  1395/09/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن