تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815264314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود رم و برتری منچستریونایتد در شب شکست فیورنتینا و حذف اینتر


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: پیروزی تیم بازیکن کشورمان و برتری رم و منچستریونایتد از جمله اتفاقات مهم دور پنجم گروهی لیگ اروپا بود.
به گزارش « نسیم آنلاین »، در شبی که منچستریونایتد با یک پیروزی قاطعانه در آستانه صعود قرار گرفت، رم با یک پیروزی ارزشمند به دور بعد راه یافت و آزدآلکمار در حضور 75 دقیقه ای علیرضا جهانبخش، ملی پوش کشورمان 3 امتیاز شیرین به دست آورد.
 در گروه اول، منچستریونایتد در خانه اش 4 بر صفر فاینورد را شکست داد.کاپیتان رونی در دقیقه 35، ماتا در دقیقه 70، جونز (بازیکن حریف) در دقیقه 75 و لینگارد در دقیقه 90 برای شیاطین سرخ گل زدند تا این تیم 9 امتیازی شده و در رده دوم، بالاتر از فاینورد 7 امتیازی در آستانه صعود از گروه قرار بگیرد. فنرباغچه 10 امتیازی، صدرنشین گروه اول است.
 در گروه دوم، المپیاکوس و یانگ بویز به تساوی یک بریک رسیدند. در جدول، آپوئل نیکوزیا با 9 امتیاز صعود خود را قطعی کرده است.
تساوی بدون گل سن اتین و ماینتس، حاصل دومین بازی گروه سوم بود تا درجدول، اندرلخت 11 امتیازی به عنوان صدرنشین جشن صعود برپا کند.
 در گروه چهارم، آزدآلکمار در حالی که 76 دقیقه علیرضا جهانبخش، ملی پوش کشورمان را در اختیار داشت در خانه داندلاک با تنها گل وگهورست در دقیقه 9، یک بر صفر پیروز شد. جهانبخش در دقیقه 76 جای خود را به دوس سانتوس داد و آلکمار با این پیروزی ضمن 5 امتیازی شدن، بالاتر از داندلاک و مکابی 4 امتیازی و پشت سر زنیت از پیش صعود کرده در رده دوم جدول به صعود امیدوار شد.
 در گروه پنجم، رم درخانه مقتدرانه 4 بریک ویکتوریا پلژن را شکست داد. ژکو در دقایق 11، 61 و 88 هت تریک کرد و دیگر گل رم توسط پروتی در دقیقه 82 زده شد. تنها گل پلژن هم به وسیله زمن در دقیقه 18 زده شد.
 در دیگر بازی گروه، آسترا 2 بریک آستریا وین را برد تا درجدول، رم 11 ...
[ مشاهده متن کامل صعود رم و برتری منچستریونایتد در شب شکست فیورنتینا و حذف اینتر در نسیم آنلاین ]اخبار پیشنهادی:





جمعه ، ۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن