تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815296341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساری: عملکرد ما لایق هو شدن نبود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: طرفداری: ناپولی از چارچوب رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل دیناموکیف 0-0 متوقف شد. مائوریتسیو ساری، سرمربی این تیم پس از مسابقه در کنفرانس خبری گفت:


 تساوی یا پیروزی زیاد فرقی نمی کرد. شرایط یکسان است. ما به هر قیمتی شده یک امتیاز از لیسبون می خواهیم. فکر می کنم نتیجه بازی بشیکتاش و بنفیکا روی عملکرد ما تاثیر داشت. بنفیکا 3-0 جلو بود و ما می خواستیم هر طور شده بازی را ببریم اما هنگام شروع مسابقه متوجه شدیم آنها 3-3 مساوی هستند. در ده دقیقه پایانی حس می کردم تیم می خواهد فقط نبازد. باید از نظر ذهنی پیشرفت کنیم. نباید چنین باشد اما گل تساوی بشیکتاش در دقایق آخر مثل یک آب سرد بر اشتیاق ما پاشیده شد.  


 عملکرد امشبمان را دوست داشتم. ما موقعیت زیادی خلق کردیم. مخصوصا در 30 دقیقه ابتدایی کاملا تیم برتر بودیم. در حال حاضر مشکل گلزنی داریم اما در دفاع پیشرفت خوبی کرده ایم. اگر عملکرد خوب دفاعی را ادامه دهیم مطئنم در حمله نیز خوب خواهیم شد. پیشرفت دفاعی اساسی بود. 



ساری: عملکرد ما لایق هو شدن نبود



 دینامو در بازی های خارج از خانه قوی تر از بازی های خانگی ظاهر شده است. اگر در دقایق ابتدایی به گل رسیده بودیم بازی خیلی متفاوت می شد و فضاهای بیشتری به دست می آوردیم.  


فکر نمی کنم عملکرد ما طوری بوده که لایق تمسخر باشد. ما شانس ها زیادی خلق کردیم و وقتی پیروزی و تساوی تفاوتی در جدول ندارد، سخت است انگیزه بازیکنان را بالا نگه دارید. فکر نمی کنم هو کردن تماشاگران از طرف اکثریت آنها بوده باشد زیرا آنها تا دقیقه 90 ما را حمایت می کنند. 


 می دانم هواداران ناپولی همیشه توقع بالایی دارند اما باید شرایط را درک کنند. ما باید کمی صبور باشیم و به تیم وقت بدهیم تا پیشرفت کند.  


وی در مورد عملکرد مرتنز در خط حمله گفت:


 ما به دو یا سه مرتنز نیاز داریم تا یکی را در پست مهاجم کاذب، یکی وینگر و یکی هم روی نیمکت داشته باشیم. او در حال حاضر کمی از فرمش فاصله گرفته اما طبیعی است.  


آیا سران ناپولی به شما قول داده اند ژانویه یک مهاجم بخرند؟


باشگاه از من برنامه های تاکتیکی ام را پرسید. آنها لازم نیست به من تضمین بدهند. مدیران تفکرات مرا می دانند و تصمیم خواهند گرفت. نمی توانم زیاد در نظر آنها موثر باشم.  


پاوولتی به شما لینک شده است. آیا بازی او را می پسندید؟


توجه زیادی به بازی او نداشته ام. صادقانه، بازی های او را بیشتر در سری بی دیده ام. به هر حال او مهاجم جنوا است و درست نیست در مورد او صحبت کنیم. 




۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن