تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816407277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صحنه ای که دیدم در شان استقلال نبود/ سوژه شدن من جالب است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پاشازاده در گفتگو با مهر:
صحنه ای که دیدم در شان استقلال نبود/ سوژه شدن من جالب است

دیدار تیم های فوتبال استقلال و صبا


شناسهٔ خبر: 3828204 - دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
ورزش > فوتبال ایران

.jwplayer{ display: inline-block; } کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه صحنه ای که برای مدافع این تیم در دیدار برابر صبا رخ داد در شان باشگاه نبود گفت: اینکه انتقال من بعد از سالها سوژه می شود جالب است. به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پاشازاده مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم استقلال که چند سالی است وارد جرگه مربیان شده است از عملکرد استقلال در دیدار برابر صبا راضی نیست. وی در گفتگو با خبرنگار مهر به پرسش هایی در همین رابطه پاسخ داد: * عملکرد استقلال برابر صبا را چطور دیدید؟
- راستش را بگویم از بازی استقلال مقابل صبا لذت نبردم. فقط انگار از سر وظیفه ناچار بودم بازی را نگاه کنم. * در هر صورت تیم استقلال صبا را برد و یک مرحله دیگر در جام حذفی صعود کرد.
- این تنها نکته مثبت و ویژگی خوب این بازی بود. وگرنه بازی نکته مثبت دیگری نداشت. * استقلال برای این بازی چند مهره اصلی‌اش مثل خسرو حیدری و وریا غفوری را به همراه نداشت. این موضوع نمی‌توانست روی عملکرد این تیم تاثیرگذار باشد؟
- تیمی مثل استقلال نباید خیلی بین بازیکنان ذخیره و اصلی‌اش تفاوت باشد. به خصوص که بازیکنان ذخیره‌ای که با مبالغ هنگفتی جذب استقلال شدند. مثلا وقتی یک بازیکن با مبلغ حدود یک میلیارد جذب استقلال می‌شود و در بین بازیکنان ثابت این تیم نیست، نمی توان به او گفت ذخیره. چون هزینه‌ای معادل یک بازیکن فیکس برای او صرف شده. حالا اگر این بازیکن به میدان می‌رود که نباید گفت استقلال بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشته. * عملکرد بهنام برزای را در پست دفاع راست چطور دیدید؟
- برزای بازیکن مستعدی است که توان بازی کردن در چند پست را دارد. عملکردش در این پست جدید به طور کلی بد نبود. ولی وقتی مگویان به جای او آمد جناح راست استقلال بهتر شد. * و یعقوب کریمی که حالا بعنوان یک بک چپ ثابت برای استقلال جا افتاده؟
- اصلا از ابتدای فصل هم عجیب بود در تیمی که یعقوب کریمی حضور دارد بازیکنان دیگری در این پست تست شوند. * امین حاج محمدی در سیزدهمین بازی استقلال هم مورد استفاده قرار نگرفت. حتی در روزی که رابسون در لیست استقلال نبود باز هم نام این بازیکن را در بین هجده نفر استقلال هم نگذاشتند.
- ما هم متوجه قضیه حاج محمدی چیست. از طرفی می گویند او گرانقیمت ترین بازیکن لیگ است و از طرفی دیگر این بازیکن اصلا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. حتی نام او خیلی به ندرت در لیست هجده نفره قرار می‌گیرد. اما روز بازی با صبا یک اتفاق خیلی بد هم در خصوص این بازیکن افتاد. * بلند کردن او از روی نیمکت ذخیره‌ها؟
- بله. چرا بازیکنی که نامش در لیست هجده نفره نیست را می‌آورند روی نیمکت که این اتفاق بیفتد؟ صحنه‌ای که من در این بازی دیدم اصلا در شان تیم استقلال نبود. نمی‌دانم مشکل کجا بود. اما مدیریت کردن این کار خیلی ساده است.  * از تیم راه آهن چه خبر؟ مشکلات تیم شما حل شد؟
- هنوز تیم ما از نظر مالکیت وضعیت مشخصی ندارد و مشکلات مالی ما نیز کماکان به قوت خود باقیست. امیدوارم هرچه زودتر این شرایط درست شود تا ما هم بیشتر از این شرمنده بازیکنان و خانواده آنها نشویم. * پرونده انتقال شما به تیم لورکوزن در سال ۷۹ یکبار دیگر باز شد و شائبه‌هایی که در این خصوص ایجاد شده بود. در باره این موضوع حرف تازه ای هست؟
- من به درستی نمی دانم هفته گذشته در برنامه نود چه اتفاقی افتاد و چه صحبت هایی رد و بدل شد که بخواهم در باره آن صحبت کنم. اما برای خود من جالب است که بعد از این همه سال ترانسفر شدن من به اروپا باز هم سوژه می شود. باید در این خصوص اول با خود فتح الله زاده صحبت کنم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن