تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصر تصمیمات کمیته وزارتی قانون گذاری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز:
مصر تصمیمات کمیته وزارتی قانون گذاری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

وزارت خارجه مصر با بیان اینکه اقدام اخیر کمیته وزارتی رژیم صهیونیستی، تلاش برای قانونی کردن شهرک سازی ها در کرانه باختری است، این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، وزارت خارجه مصر با طرح قانون جدید کمیته ی وزارتی کنیست رژیم صهیونیستی در مورد شهرک سازی ها در کرانه باختری مخالفت کرد.
به نوشته وبگاه خبری «خلیج 24» امارات، «احمد ابو زید» سخنگوی وزارت خارجه مصر روز سه شنبه (امروز) اقدام کمیته وزارتی قانون گذاری رژیم صهیونیستی در موافقت با لایحه این قانون را محکوم کرد؛ لایحه ای که اجازه می دهد شرایط شهرک نشین های یهودی در کرانه باختری قانونی شود.
ابو زید با ابراز نگرانی از این قانون، اعلام کرد که قانون مذکور زمینه ای برای قانونی دانستن شهرک سازی های رژیم اسرائیل است.
سخنگوی وزارت خارجه مصر همچنین تأکید کرد که تداوم فعالیت های شهرک سازی صهیونیست ها و سرعت گرفتن روند این شهرک سازی ها به شک ثابت و منظم به همراه اتخاذ گام هایی برای قانونی کردن آن ها، فرصتهای آنچه را که وی آن موفقیت «راهکار دو دولتی» می داند، کاهش داده و تلاش ها برای از سرگیری روند مذاکرات صلح بین فلسطین ها و صهیونیست ها را از بین می برد.
رسانه های صهیونیستی دوشنبه (دیروز) اعلام کردند که کمیته وزارتی قانون گذاری رژیم صهیونیستی با ممنوعیت پخش اذان از مساجد فلسطین اشغالی موافقت کرد و خانه های صهیونیست نشین در اراضی فلسطینی ها را هم قانونی اعلام کرد( جزئیات بیشتر ).
[ مشاهده متن کامل مصر تصمیمات کمیته وزارتی قانون گذاری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد در خبرگزاری فارس ]اخبار پیشنهادی:




مصر تصمیمات کمیته وزارتی قانون گذاری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد






یکشنبه ، ۳۰آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن