تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812947997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار رهبر گروه تروریستی بوکوحرام به ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز:
هشدار رهبر گروه تروریستی بوکوحرام به ترامپ

رهبر گروه تروریستی بوکوحرام با انتشار پیامی خطاب به رئیس جمهور جدید آمریکا هشدار داد که جنگ تازه آغاز شده است.
به گزارش افکارنیوز ،
 «ابوبکر شکائو» با انتشار پیامی صوتی در «یوتیوپ» نسبت به پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد و گفت: جنگ تازه آغاز شده است. افرادی همانند ترامپ و ائتلاف بین المللی که در حال جنگ با برادارن ما در افغانستان، سوریه و عراق و دیگر نقاط جهان هستند ما را نمی ترسانند.
در ادامه پیام رهبر بوکوحرام خطاب به ترامپ آمده است: ما بر سر اعتقاد خود ایستاده و متوقف نمی شویم. برای ما جنگ تازه آغاز شده است.
هشدار رهبر بوکوحرام در حالی منتشر می شود که رویترز در گزارشی اعلام کرد از افغانستان گرفته تا الجزایر گروه های افراطی در نظر دارند تا از پیروزی غافلگیر کننده «دونالد ترامپ» به عنوان ابزاری برای تبلیغات و جذب نیروهای جدید استفاده کنند.
در همین رابطه فرماندهان طالبان و حامیان داعش می گویند شعارهای جنجالی ترامپ در زمان رقابت های ریاست جمهوری آمریکا علیه مسلمانان از یک سو و اعلام اینکه باید از ورود مسلمانان به آمریکا جلوگیری کرد از سوی دیگر، نقشی چشمگیر در جذب نیرو دارد و از این موارد به ویژه می توان برای جذب جوانان ناراضی در کشورهای غربی استفاده کرد.
در همین رابطه یکی از فرماندهان داعش درافغانستان به رویترز گفت: این مرد (ترامپ) یک دیوانه تمام عیار است. نفرت او از مسلمانان کار ما را بسیار راحتر می کند زیرا ما می توانیم به راحتی نیرو بگیریم.
[ مشاهده متن کامل هشدار رهبر گروه تروریستی بوکوحرام به ترامپ در پایگاه خبری افکار نیوز ]اخبار پیشنهادی:




هشدار رهبر گروه تروریستی بوکوحرام به ترامپ






جمعه ، ۲۸آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن