تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820654187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه عذرخواهی کردند به جز ابتکار!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: صراط نیوز نوشت: وضعیت آلودگی هوای تهران به اندازه ای جدی شده که حرف از تعطیلی دانشگاه ها هم به میان آمده است. در این بین، معصومه ابتکار احتمالا یکی از کم حرف ترین مسئولان روزهای اخیر بوده است.

پس از آنکه حسن روحانی در اوج آلودگی هوای تهران به خوزستان رفت و از هوای تازه پسابرجام گفت، برخی مسئولان میانی، به خاطر آلودگی هوای تهران برای عذرخواهی صف کشیدند. مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران هم از جمله این مسئولان بود که از گردشگران داخلی و خارجی به خاطر آلودگی هوا عذرخواهی کرد.

این عذرخواهی ها به صحن علنی مجلس هم کشیده شد و الیاس حضرتی نماینده تهران، از مردم معذرت خواهی کرد. حتی اگر این عذرخواهی ها نمایشی هم باشد و دردی را دوا نکند باز هم در همین صف، همچنان خبری از معصومه ابتکار نیست. او در یکی از آخرین اظهارنظرهای خود درباره آلودگی هوا، در برنامه "دورهمی" مهران مدیری که البته چندی پیش ضبط شده بود مدعی شد که آلودگی هوا کمتر شده.

ابتکار درباره آلودگی هوای این روزها، هیچ تدبیری ارائه نکرده و حتی مانند سابق، ترجیح داده پای داعش، دولت قبل و بنزین های آلوده – که بنا بر ادعای او در همه گلانشهرها پاک شده اند! – را وسط نکشد.

در عوض، ابتکار در ششمین روز آلودگی هوای تهران و برخی کلانشهرها، چمدان هایش را بست و به مراکش رفت تا در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوا که از 17 آبان آغاز شده و نیز در دوازدهمین کنفرانس اعضای پروتکل کیوتو شرکت کند.

این اولین باری نیست که ابتکار در اوج آلودگی هوا به سفر می‌رود؛ او در اوج آلودگی هوای خوزستان به خاطر ریزگردها هم به آلمان رفت. سوم و دهم دی ماه سال گذشته هم در حالی که مردم 18 روز در آلودگی شدید هوا نفس می‌کشیدند خانم رئیس به آذربایجان غربی و کیش سفر کرد.




۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن