تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821018976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير ارشاد: مختارپور موفق‌ترین مدیر نهاد کتابخانه‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزير ارشاد: مختارپور موفق‌ترین مدیر نهاد کتابخانه‌ها است
صالحي‌اميري در مراسم گراميداشت روز كتاب، كتابخواني و كتابدار گفت: كتابداران پيام‌آوران خوبي‌ها و فضيلت‌ها هستند.
نویسنده : جواد محرمی 


به گزارش «جوان»، مراسم گراميداشت روز كتابخواني و كتابدار با حضور سيدرضا صالحي اميري وزير ارشاد، عليرضا مختارپور دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور و جمع كثيري از كتابداران در تالار وحدت برگزار شد. در اين مراسم، مختارپور گفت: خداي متعال را سپاس مي‌گويم كه توفيق حضور در جمع ديگري از كتابداران و همكاران نهاد كتابخانه‌هاي عمومي سراسر كشور را عطا فرمود. عزيزاني كه از تمامي استان‌هاي سراسر كشور در اين محفل گردهم آمده‌اند تا در سالروز ارتحال عالم رباني و مفسر كبير قرآن حضرت علامه طباطبايي كه به نام روز كتاب، كتابخواني و كتابدار ناميده شده در تجليل و تقدير از همكارانشان شركت كنند. وي افزود: همانطور كه در سال‌هاي قبل نيز عرض كردم، تمامي كتابداران و همكاران اعم از شهري و روستايي، نهادي و قراردادي و مأمور، در تمامي رده‌ها از روستاها گرفته تا ادارات شهرستان و ادارات كل استاني و كارشناسان تا ستاد مركزي از عزيزان خدماتي تا كتابدار و مسئول و كارشناس و مدير و معاون همه و همه از اين نظر كه به خدمت در عرصه فرهنگ و كتابخواني اشتغال دارند نمونه‌اند؛ همچنين از تمامي مهمانان عزيز كه از نهادها و دستگاه‌هاي فرهنگي كشور در اين جمع شركت كرده‌اند تشكر و قدرداني مي‌كنم.

وزير ارشاد نیز گفت: من امروز به عنوان يك كتابدار در جمع شما حاضر شدم تا از نزديك افتخار حضور چندساله خودم را در اين جامعه بزرگ اعلام كنم. من بزرگ‌ترين افتخار خودم را كتابداري مي‌دانم. مطمئن هستم شما با من همنوا هستيد كه اگرچه ما در نگاه جامعه ديده نمي‌شويم اما در درون رضايت قلبي داريم كه كتاب هميشه همراه ماست و ما منشأ ارتباط مردم با منابع بزرگ ديني، علمي و اخلاقي هستيم.

وزير ارشاد با بيان اينكه ما بايد دنبال راهكارهاي جديدي براي توسعه كتاب، كتابخواني و كتابخانه باشيم، گفت: براي اين كار اولين اصل اين است كه باور كنيم كتابخانه محيطي بسته براي تحويل كتاب به متقاضيان نيست، بلكه كتابخانه بايد يك مركز فرهنگي باشد. آقاي مختارپور در چند سال گذشته عملكرد بسيار موفقي در نهاد كتابخانه‌هاي عمومي داشتند و به جرئت مي‌گويم كه ايشان از موفق‌ترين مديران نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور پس از انقلاب هستند. تقاضاي من از ايشان و شما انسان‌هاي خوب و دلسوز اين است كه حركتي را آغاز كنيد كه كتابخانه در هر جايي كه وجود دارد به كانون فرهنگي تبديل شود، طوري كه هركس نياز به مصرف كالاي فرهنگي دارد به كتابخانه مراجعه كند. كتابخانه در كنار مسجد و مدرسه مفهوم پيدا مي‌كند و اينها بايد در كنار هم تعريف شوند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن