تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«كلاه قرمزي و دوستان» به تلويزيون برمي‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: «كلاه قرمزي و دوستان» به تلويزيون برمي‌گردد
ايرج طهماسب كه به تازگي از كانادا بازگشته، پيش‌توليد اوليه سري جديد مجموعه «كلاه‌قرمزي» را آغاز كرده است.
با بازگشت ايرج طهماسب از كشور كانادا و فراهم شدن مقدمات اوليه، سري جديد مجموعه «كلاه‌قرمزي»، براي نوروز ۹۶ آماده و روانه آنتن تلويزيون مي‌شود. سري جديد مجموعه «كلاه قرمزي» هفته آينده و به تهيه‌كنندگي حميد مدرسي كليد خواهد خورد و ايرج طهماسب همراه با عوامل ثابت مجموعه، «كلاه قرمزي» نوروز ۹۶ را آماده نمايش مي‌كنند.

«كلاه‌قرمزي» نام چند مجموعه‌ تلويزيوني و سينمايي است كه توسط ايرج طهماسب و حميد جبلي ساخته مي‌شود. طهماسب و جبلي كه سال‌ها است در كنار هم به ساخت اين مجموعه مشغول هستند، اولين بار در دهه 70 كلاه‌قرمزي را به برنامه «صندوق پست» آوردند. شخصيتي كه به گفته حميد جبلي فكر نمي‌كردند زياد موفق باشد اما برعكس تبديل به ماندگارترين شخصيت عروسكي چند دهه اخير شد و همچنان طيف گسترده‌اي از مخاطب‌ها را پاي تلويزيون مي‌نشاند.

اين در حالي است كه پيش از اين دنيا فني‌زاده عروسک‌گردان كلاه قرمزي كه بيش از دو دهه كنار اين عروسك بوده، در برنامه‌اي تلويزيوني از سرطان عضله دست راست خود خبر داد؛ سرطاني كه بيش از ۱۰ سال همراهش است و متأسفانه در سال‌هاي اخير پيش‌روي داشته، طوري كه فني‌زاده براي درمان بيماري‌اش درگير شيمي‌درماني بوده است.

دنيا فني‌زاده در اين برنامه تلويزيوني كلاه قرمزي را پسر بزرگ خود و دوري از او را غيرممكن خواند. بايد منتظر ماند و ديد آيا طهماسب و جبلي براي مجموعه تازه خود شخصيت تازه‌اي را به مجموعه عروسك‌هاي محبوب‌شان وارد مي‌كنند يا با همان عروسك‌هاي قبلي به كارشان ادامه خواهند داد.




تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن