تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816927545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلتنگی «جیگر» برای کلاه قرمزی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
دلتنگی «جیگر» برای کلاه قرمزی
دلتنگی «جیگر» برای کلاه قرمزی صداپیشه عروسک «جیگر» در مجموعه «کلاه قرمزی» با اشاره به حضورش در مجموعه عروسکی‌ «شکرستان» گفت: در «شکرستان عروسکی» صداپیشه 4 عروسک هستم. بهلول،‌ نوزاد، بیا، سرباز از این عروسک‌ها هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز،«کاظم سیاحی» بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت گفت: از سالها پیش سروش صحت را می‌شناسم و با یکدیگر دوست هستیم، اما تا به حال در سمت کارگردان با وی همکاری نداشتم.

وی ادامه داد: نقشی که در سریال «لیسانسه‌ها» بازی می‌کنم را بسیار دوست دارم و باید دید نتیجه اثر و رضایت کارگردان به چه صورت خواهد بود، اما معتقدم حضورم در این نقش اتفاق متفاوتی را برایم رقم خواهد زد.

صداپیشه عروسک «جیگر» در مجموعه «کلاه قرمزی» با اشاره به حضورش در مجموعه عروسکی‌ «شکرستان» گفت: در «شکرستان عروسکی» صداپیشه 4 عروسک هستم. بهلول،‌ نوزاد، بیا، سرباز از این عروسک‌ها هستند.

وی در ادامه بیان داشت: تبدیل انیمیشن به عروسکی به نوبه خود سختی‌هایی را نیز به همراه دارد. معتقدم درباره «شکرستان عروسکی»  باید زمان زیادی بگذرد تا به خوبی دیده شده و از بازخوردها مطلع شویم. معمولا کارهای عروسکی به این صورت است که مشمول زمان می‌شوند. اما همین که در حال حاضر و با شرایط موجود اثری عروسکی در حال تولید است را باید اتفاق خوبی قلمداد کرده تا در طولانی مدت نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا کنیم.

بازیگر سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» بیان داشت: افرادی که در «شکرستان» کار می‌کنند جزو حرفه‌ای‌های کار عروسکی هستند، اما نکته‌ای در این بین وجود دارد و آن هم این است که نباید این مجموعه را با سری انیمیشنی آن قیاس کنیم،‌چراکه همه چیز تغییر کرده و فقط نام «شکرستان» باقی مانده است.

سیاحی درباره اینکه کدامیک از این عروسک‌ها برایش دلنشین‌ترند، گفت: هنوز خیلی زود است که بخواهیم در این باره صحبت کرده و نظری قطعی دهیم. چراکه مجموعه‌ای نوپا است و باید زمان زیادی از آن بگذرد تا به قضاوت درستی برسیم.

صداپیشه عروسک «جیگر» با اشاره به حضورش در مجموعه «کلاه قرمزی» ادامه داد: حضور در مجموعه «کلاه قرمزی» برای همه ما شبیه به یک کلاس آموزشی بود و من و دوستانم هر زمان که در کاری عروسکی حضور پیدا می‌کنیم، سعی می‌کنیم همه داشته‌هایمان که از آقایان طهماسب و جبلی یاد گرفتیم را در آن اثر اعمال کنیم.

وی درباره عدم حضور یکساله «کلاه قرمزی» در نوروز 95 نیز بیان داشت: در این یکسال که «کلاه قرمزی» ساخته و پخش نشد، من و دوستانم جای خالی آن را به خوبی حس کردیم و دلمان برایش تنگ شد. دوست دارم از همینجا بگویم که بهتر است مسئولین به سلیقه مردم احترام گذاشته و مجموعه‌هایی که دوست دارند و با آنها ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند را پخش کنند چراکه مخاطب از دیدن چنین مجموعه‌هایی که برایش نوستالژی دارد، حس خوبی خواهد داشت. ما نیز تمام نوروز سر کار بودیم و با تمام حساسیت‌های موجود آقای طهماسب کار می‌کردیم تا به سلیقه مردم احترام بگذاریم.

سیاحی همچنین درباره اینکه آیا «کلاه قرمزی» 96 ساخته می‌شود یا خیر نیز گفت: متاسفانه هنوز خبری در این باره نشنیدم، اما خودم همچنان دوست دارم تا همه ساله این مجموعه عروسکی روی آنتن رود.

وی اولویت حرفه‌ای خود را بازیگری دانست و افزود: معتقدم که صداپیشگی مثل بازیگری است. من بازیگری تئاتر خواندم و اولویتم بازیگری است، اما برای اینکه صداپیشه باشید نیز باید ابتدا بازیگر باشید.
 

منبع: فارس


95/8/5 - 13:46 - 2016-10-26 13:46:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن