تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815491170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هم اندیشی کمیته برگزاری همایش ملی زیارت و عفاف برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: نشست هم اندیشی کمیته برگزاری همایش ملی زیارت و عفاف با حضور جمعی از نمایندگان اعتاب مقدسه کشور در مشهد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نشست هم اندیشی کمیته برگزاری همایش ملی زیارت و عفاف با محور «نقش آستان های مقدس در ترویج سبک زندگی عفیفانه» ظهر امروز 29 مهرماه در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد.
در این جلسه جمعی از نمایندگان حرم های شریف اهل بیت و امامزاده های کشور از جمله حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد، رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون تبلیغات آستان احمدی و محمدی(شاهچراغ)، سید مجید امامی، رییس بنیاد پژوهش و نشر مسجد جمکران به تبادل نظر پرداختند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی و مدیر کل فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی از دیگر اعضای شرکت کننده این هم اندیشی بودند.
بین المللی شدن همایش زیارت و عفاف
بر اساس این گزارش در ابتدای برنامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار، مدیرعامل بنیادپژوهش های آستان قدس رضوی ضمن خیر مقدم به طرح و تبیین موضوع پرداخت.
وی بیان کرد: با توجه به وجود مسجد گوهرشاد در حرم رضوی که پایگاه مبارزه با کشف حجاب رضاخانی است، هم زمان با 21 تیرماه امسال؛ روز ملی حجاب و عفاف، برنامه ای برای ترویج سبک زندگی عفیفانه از سوی آستان قدس رضوی در سه لایه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت طراحی شده است.
شریعتی تبار افزود: از جمله برنامه کوتاه مدت، برگزاری همایش و گرامیداشت است که همان روز انجام می شود، برگزاری همایش ملی زیارت و عفاف از جمله برنامه های میان مدت است که در لایه بلندمدت هم برای بین المللی شدن این همایش برنامه ریزی شده است.
سپس حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد، رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: ...
[ مشاهده متن کامل نشست هم اندیشی کمیته برگزاری همایش ملی زیارت و عفاف برگزار شد در خبرگزاری قرآنی ایران ]اخبار پیشنهادی:





یکشنبه ، ۲۳آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن