تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح رژيم صهيونيستي براي احداث 7هزار واحد مسكوني پس از انتخاب ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: طرح رژيم صهيونيستي براي احداث 7هزار واحد مسكوني پس از انتخاب ترامپ
رژيم صهيونيستي پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئيس‌جمهوري جديد امريكا به دنبال احداث 7هزار واحد مسكوني در قدس اشغالي است.
شهرداري قدس اشغالي با ابراز خرسندي از انتخاب ترامپ به عنوان رئيس‌جمهور امريكا و حمايت وي از شهرك‌سازي‎ها به ويژه در قدس از طرح ساخت 7هزار واحد صهيونيست‌نشين جديد در اين شهر خبر داد.
كانال 2تلويزيون رژيم صهيونيستي پنج‌شنبه شب در گزارشي اعلام كرد كه شهرداري اسرائيل در قدس اشغالي درصدد آغاز طرح ساخت 7هزار واحد جديد در مناطق جنوبي قدس است. به گزارش اين شبكه تلويزيوني، ساخت اين واحدهاي مستعمراتي در سال‌هاي اخير به ويژه بر اثر فشارهاي باراك اوباما، رئيس‌جمهور امريكا و نگراني بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل از واكنش منفي واشنگتن به حالت تعليق درآمده بود.

مائير ترجمان، معاون شهردار قدس اشغالي با اشاره به نگاه مثبت دونالد ترامپ به سياست شهرك‌سازي به ويژه در قدس، اظهار داشت: 7هزار واحد مذكور در مناطق گيلو، جفعات همطوس و رمات شلومو ساخته خواهند شد.
كانال 2 تلويزيون رژيم صهيونيستي در ادامه گزارش داد: شهرداري قدس در تلاش است روند صدور مجوز و ساخت واحدهاي جديد را در كمترين زمان ممكن و حتي قبل از ورود ترامپ به كاخ سفيد انجام دهد.





تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن