تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820724774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«جمعه ایرانی» کجایی که یادت بخیر!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
«جمعه ایرانی» کجایی که یادت بخیر!
«جمعه ایرانی» کجایی که یادت بخیر! تهیه‌کننده و هنرمند برنامه رادیویی «جمعه ایرانی» علت نداشتن حضور فعال در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات را توضیح دادند.


به گزارش فرهنگ نیوز،سعید توکل (تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «جمعه ایرانی») و منوچهر آذری (هنرمند برنامه «جمعه ایرانی») که پس از قطع این برنامه در رادیو، مدتی است با سایت «شادشو» فعالیتشان را در فضای مجازی ادامه می‌دهند و در نمایشگاه مطبوعات سال قبل هم حضوری فعال داشتند، با حضور در غرفه  درباره علت عدم حضور مجدد در رادیو و همچنین نمایشگاه مطبوعات امسال به بیان توضیحاتی پرداختند.

توکل با بیان اینکه غرفه «جمعه ایرانی» سال گذشته برترین غرفه گروه فرهنگی شناخته شد، گفت: سال گذشته تلاش ویژه‌ای از سوی هنرمندان صورت گرفت و بسیار هم مورد استقبال مردم قرار گرفت اما این موضوع برای یک بخش خصوصی کوچک مثل ما دربرگیرنده هزینه‌های بسیاری بود. امسال هم از ارشاد برای حضور در نمایشگاه مطبوعات با ما تماس گرفته شد ولی ما چون اسپانسری در شأن برنامه نداشتیم، عذرخواهی کردیم و امیدواریم که سال آینده بتوانیم حضور خوبی در نمایشگاه مطبوعات داشته باشیم.

این تهیه‌کننده رادیو ادامه داد: برنامه «جمعه ایرانی» بیش از سه دهه است که پس از انقلاب اسلامی، ماموریت شاد کردن را انجام می‌دهد و این چارچوب‌هایی که به آنها رسیدیم بر اساس همین تجربیات است. این برنامه توانست با وجود رسانه‌های دیگر، مطابق با میل مردم با ترانه‌ها و موضوعات روز عمل کند. به طور کلی رادیو باید بتواند همگام و همزمان با همه رسانه‌های دیگر پیش برود و طبیعتا مخاطب رادیویی که درجا بزند کم خواهد شد.

سردبیر برنامه رادیویی «جمعه ایرانی» درباره حال و روز این روزهای رادیو، خاطرنشان کرد: آن توجهی که باید به یک رادیوی 70 ساله معطوف باشد تا مخاطبان و نیروهایش را از دست ندهد، وجود ندارد. شاید اگر به رادیو هم همانند سیما و سایر بخش‌های سازمان توجه می‌شد، مطمئنا آن هم به دوران خوب خود باز می‌گشت.

همچنین منوچهر آذری در پاسخ به این پرسش که برنامه «جمعه ایرانی» که بیش از یک سال است که دیگر در رادیو حضور ندارد، گفت: «جمعه ایرانی‌»ها به مردم خوب ایران که همیشه از آنها حمایت کردند، سلام می‌رسانند. مردم این برنامه را بسیار دوست دارند و همیشه از من می‌پرسند چرا «جمعه ایرانی» پخش نمی‌شود. ما هم در طول این مدت بیکار ننشستیم و سایتی به نامshadshow.com  را راه‌اندازی کردیم.

او ادامه داد: الان هم آمادگی داریم که طبق روال معمول برنامه «جمعه ایرانی» در رادیو حضور داشته باشیم، منتهی با شرایطی که مطرح کردیم. ما بیش از 12 سال سابقه کار داریم و در طول آن مدت با مشکلی مواجه نبودیم ولی یک دفعه آقای سرافراز (رییس سابق سازمان صداوسیما) این برنامه قطع شد و دیگر هم از ما دعوتی نشد.
 

منبع: ایسنا


95/8/19 - 07:34 - 2016-11-9 07:34:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن