تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813080486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: سرالکس بعد بازی دوستانه اسپورتینگ - من‌یونایتد مرا به رختکن شیاطین سرخ برد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



رونالدو: سرالکس بعد بازی دوستانه اسپورتینگ - من‌یونایتد مرا به رختکن شیاطین سرخ برد
روز نو :  
فوق‌ستاره پرتغالی سفیدپوشان مادریدی از چگونگی پیوستنش به جمع شیاطین سرخ در سال ۲۰۰۳ گفت.
 
 کریستیانو رونالدو که پیش از پیوستن به رئال مادرید در سال 2009 به مدت شش فصل در منچستریونایتد حضور داشت، فاش کرد که درست پنج روز بعد از پیروزی 3 بر یک اسپورتینگ لیسبون برابر منچستریونایتد در یک دیدار دوستانه به این تیم انگلیسی پیوسته است.
 
رونالدو که با منچستریونایتد سه بار قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در یادآوری چگونگی پیوستنش به شیاطین سرخ در سال 2003 گفت: اولین باری که مقابل منچستریونایتد بازی کردم، باورنکردنی بود. شب فوق‌العاده‌ای بود. پس از بازی برخی هم‌تیمی‌هایم به من گفتند که «گوش کن پسر! تو به منچستر خواهی رفت. به ما اعتماد کن». سرالکس هم آنجا بود، هم‌تیمی‌هایم گفتند که فرگوسن می‌خواهد با تو صحبت کند. سپس او من را با خود به رختکن شیاطین سرخ برد و مرا به بازیکنان تیمش معرفی کرد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: به شخصه کمی در آن وضعیت خجالت می‌کشیدم و سرالکس رو به من کرد و گفت «گوش کن، من همین حالا خواهان به خدمت گرفتن تو هستم». همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و دو روز پس از اینکه با مربی تیم صحبت کردم، من را به انگلیس بردند. من در منچستر بودم و قراردادم را با شیاطین سرخ به امضا رساندم.
 
رونالدو که به مدت شش فصل هم سابقه بازی در اسپورتینگ لیسبون را دارد، در پایان در تمجید از تیم پیشین خود گفت: روزهایی که با اسپورتینگ بودم، فوق‌العاده بودند. این مایه افتخار من است که عضوی از این خانواده هستم. اسپورتینگ با آموزش خوب به من نه در زمین، بلکه در خارج از زمین کمک کرد.

منبع: تسنیم


تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن