تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصفهان و سپاهان لیاقت ورزشگاه مدرن را دارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصفهان و سپاهان لیاقت ورزشگاه مدرن را دارند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالیم که در یک بازی سخت با حمایت تماشاگران بردیم، اصفهان و سپاهان لیاقت این ورزشگاه مدرن را دارند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: به اصفهان و اصفهانی‌ها برای نقش جهان تبریک می‌گویم، خوشحالیم که در یک بازی سخت با حمایت تماشاگران بردیم، اصفهان و سپاهان لیاقت این ورزشگاه مدرن را دارند.
وی افزود: خوشبختانه با یک بازی روان و خوب به مرحله بعد صعود کردیم، امیدوارم در مرحله بعد نیز با پیروزی صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: خوبی جام حذفی این است که هر چه تیم‌ها کمتر می‌شود انرژی تیم نیز بیشتر می‌شود، بازی در برابر تیم‌هایی که انگیزه بالا در برابر تیم‌های لیگ برتری دارند سخت است، در مرحله بعد نیز کار بسیار سختی مقابل یک تیم دسته یکی داریم.
وی درباره رضایت از وضعیت دفاعی تیمش تصریح کرد: تیم ما تحت فشار نبود و سعی کردیم تا در فضای پشت دفاع حریف کار کردیم، دروازه‌بان ما نیز هر چند جوان بود اما در دروازه تیم ما بزرگی کرد و جوانی آینده‌دار است.
ویسی درباره حضور نیافتن  خلیل زاده و سرلک در لیست تیم سپاهان بیان کرد: به شجاع خلیل زاده و میلاد سرلک به دلیل اینکه در دیدارهای قبلی بازی کرده بودند استراحت دادیم.





۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن