تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805178032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستند تصویری شهید مدافع حرم محمد طحان در سمنان رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مستند تصویری شهید مدافع حرم محمد طحان در سمنان رونمایی شد
مستند تصویری شهید مدافع حرم محمد طحان در اولین سالگرد شهادت این شهید با عنوان "دیده بان حرم" در منزل پدر این شهید رونمایی شد.
در این آیین فرمانده تیپ 12 قائم (عج)‌،‌مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان، معاون اجرایی سپاه، جمعی از مسئولان، خانواده شهید طحان و همرزمان این شهید حضور داشتند، از مستند تصویری دیده بان حرم، کاری از گروه مستندسازی قائم (عج) سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به دست امیر محمد طحان فرزند این شهید رونمایی شد.
این مستند که در 30 دقیقه و به تهیه کنندگی مهدی دیابی آماده شده است، علاوه بر گذری کوتاه بر زندگی این شهید مدافع حرم، در بردارنده تصاویری است که حضور و نبرد این شهید والا مقام با تروریست‌های تکفیری داعش در سوریه را به نمایش گذاشته است.
به گفته تهیه کننده این مستند، برای آماده سازی این مجموعه حدود چهار ماه زمان صرف شده و قرار است ساعت 30/20 امشب از شبکه استانی سیمای سمنان پخش سود.
مهدی دیابی افزود: همچنین قرار است این مستند در آینده ای نزدیک در شبکه تلویزیونی افق نیز پخش و در این باره هماهنگی لازم با مسئولان این شبکه انجام شده است.
فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) در این آیین، با اشاره به اهمیت دفاع از حرم شریفه حضرت زینب(س) گفت: همه ما موظفیم که راه نورانی شهدای مدافع حرم را ادامه دهیم.
سردار سید مرتضی قاسم زاده افزود: راه شهادت، طریق سعادت و پیروزی است و این راه باید همچنان پر رهرو باقی بماند.
وی با بیان اینکه شهادت در راه پاسداری از دین خدا حرکت در مسیر سیدالشهدا(ع) است، خاطرنشان کرد: راه نورانی شهدا باید ادامه یابد و در این راه امید همه ما به جوانان و آینده سازان ایران اسلامی است.
قاسم زاده اضافه کرد: امروز هرآنچه داریم از شهدا است و کمترین کاری که در ازای این ایثار بزرگشان می توانیم انجام دهیم، پاسداری از ارزش های این بزرگواران و انقلاب اسلامی است.
فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه شهید محمد طحان از رزمندگان مخلص و شجاع این تیپ بود، گفت: خانواده این شهید پس از اطلاع از خبر شهادت وی اعلام کردند ما آماده ایم تمام زندگی خود را برای ارزش های اسلامی فدا کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم با گرامیداشت یاد و خاطر شهید محمد طحان، گفت: این شهید همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس با رشادت و دلاوری در دفاع از ارزش های اسلامی و مکتب اهل بیت (س) به دست دشمنان دین خدا به شهادت رسید.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری با بیان اینکه شهادت این عزیزان انقلاب را در برابر دشمنی‌های دنیای کفر و استکبار جهانی پابرجا نگاه داشت، گفت: همین خون‌های پاک هم سبب افزایش قدرت انقلاب و ضمانت بقای آن خواهد بود.
وی تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و برای آسایش مردم جان پاکشان را در طبق اخلاص گذاشتند.
قند هاری با اشاره به لزوم توجه به سیره عملی شهدای بزرگوار، ابراز داشت: شهدا مشمع محفل بشریت هستند و تفکر این کلام امام به ما می فهماند که برای روشن شدن مسیر سعادت می توانیم بر جای پای شهیدانمان گام بگذاریم.
وی با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان، گفت: این روز یادآور رشادت های شهید نوجوان محمد حسین فهمیده است که امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب از او به عنوان الگوی جوانان و نوجوانان یاد کرده اند.
قندهاری، وحدت، مقاومت و حضور مردم در صحنه های حساس و تاریخ ساز انقلاب را یک از رمزهای پیروزی عنوان کرد و گفت: پیام ملت ایران از برگزاری این آئین ها به ویژه راهپیمایی یوم الله 13 آبان این است که با ایستادگی و مقاومت و هوشیاری کامل و تبیعت از فرامین رهبر معظم انقلاب از نظام و دستاوردهای آن حفاظت و پاسداری خواهند کرد.
وی به مناسبت های مهم روز 13 آبان در تاریخ انقلاب مانند تبعید حضرت امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و گفت: از این رو بزرگداشت این روز در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با الگو گیری از همین سیره و روش پیامبران و امامان معصوم(ع) و با روحیه استکبار ستیزی به مقابله با استکبار جهانی پرداختند.
قندهاری گفت: در زمانی که انقلاب ایران آغاز شد شخصیت ها و علمای فراوانی وجود داشتند که مورد شناخت و اهمیت بودند اما آن چیزی که امام خمینی(ره) را مطرح و محبوب تمام مستضعفین عالم کرد، روحیه استکبار ستیزی، دشمن ستیزی و ظلم ستیزی ایشان بود.
وی، حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بزرگ را خواستار شد و افزود: حضور گسترده مردم در این روز، مشت بزرگی بر دهان دشمنان اسلام است و امید است مردم مومن وخداجوی استان در این راهپیمایی لحظات زیبایی را از حضور خود به تصویر بکشند.
سرگرد پاسدار محمد طحان از اعضای تیپ 12 قائم سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان و از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در جبهه مقاومت اسلامی، دومین شهید مدافع حرم شهر سمنان است که پس از سردار شهید شاطری در 15 آبان ماه سال گذشته در درگیری با گروهک تروریستی داعش به شهادت رسید.
این فرزند برومند شهر سمنان، برای انجام وظیفه دینی دفاع از اسلام به جنگ علیه تکفیری ها شتافت و در راه اسلام با تقدیم جان پاک خود در حومه شهر حلب در سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد.






تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن