تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813224761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جبهه وسيعي را عليه دشمنان گشوده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جبهه وسيعي را عليه دشمنان گشوده‌ايم
جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه در يكي از حساس‌ترين مقاطع تاريخ اسلام و ايران و روند تحولات عميق در جهان قرار داريم و اين زمان براي ما بسيار حياتي است، گفت: جبهه وسيعي را عليه دشمنان گشوديم و تمركزشان بر ايران را برهم زديم.
به گزارش فارس، سردار حسين سلامي در تجمع دانشجويان دانشگاه شريف كه به مناسبت سالروز 13 آبان و روز استكبارستيزي برپا شد، گفت: در يكي از حساس‌ترين مقاطع تاريخ اسلام و ايران و روند تحولات عميق در جهان قرار داريم و اين زمان براي ما بسيار حياتي است.
وي با بيان اينكه درك واقعيات اين دوره براي ناوبري سياسي جامعه ما اهميت زيادي دارد، اظهار داشت: امروز بر فراز جامع‌ترين تقابل راهبردي نظام سلطه و انقلاب اسلامي هستيم. جانشين فرمانده كل سپاه بيان كرد: امروز توانسته‌ايم بازدارندگي را در حوزه عمل نظامي با دشمنان برقرار كنيم يعني اتخاذپذيري گزينه‌هاي نظامي را باطل كنيم.
سردار سلامي با بيان اينكه ما جبهه وسيعي را عليه دشمنان گشوده‌ايم و تمركز آنها بر ايران را برهم زده‌ايم، تصريح كرد: دشمن دچار تفرقه است و سياست‌هاي او متوقف شده است. وي با تأكيد بر اينكه دشمن دچار ابهام در انتخاب راهبردهاست، گفت: امريكا از بعد از جنگ جهاني دوم تا امروز 80 كودتا و مداخله نظامي را در جهان انجام داده است اما در مقابل انقلاب اسلامي هيچ پيروزي چشمگيري نداشته‌اند. جانشين فرمانده كل سپاه هدف دشمن را تشكيل خاورميانه جديد دانست كه با شكست بزرگ مواجه شد. سردار سلامي ادامه داد: همه راهبردهاي امريكا عليه ايران مقياس جهاني داشت اما در همه آنها شكست خوردند. وي اظهار داشت: ما توانسته‌ايم الگوهاي دوستي و دشمني ساخته امريكا در منطقه را برهم بزنيم. جانشين فرمانده كل سپاه گفت: تمام مناطقي كه امروز در آن شعله‌هاي بيداري اسلامي پديدار شده و ميدان جهاد عليه استكبار شده است، زماني محل آرامش استكبار بود. سردار سلامي با بيان اينكه جنگ ما با امريكا بر سر شعاع تأثير و ارائه مدل است، گفت: در سوريه اجازه نداديم سياست امريكايي‌ها اعمال شود، در عراق از فرصت‌هاي ايجاد شده توسط امريكا براي ايجاد و شكل‌‌دهي به حكومتي كه انقلاب در آن مؤثر باشد، بهره برديم و در لبنان سد محكمي در مقابل رژيم صهيونيستي ايجاد شده است و ما امروز تا شرق مديترانه و باب‌المندب رفته‌ايم.
وي گفت: اگر توانستيم موشك بالستيك را در مقابل شناور متحرك نقطه‌زن كنيم، يك معجزه بود. جانشين فرمانده كل سپاه تصريح كرد: در اولين تست موفق اين موشك در كنار شاگردان و همرزمان شهيد طهراني‌مقدم بودم، وقتي پهپادهاي ما در عمق 3 هزار كيلومتري عمليات نظامي انجام دادند و تصاوير را به صورت آنلاين فرستادند، نشان از توان ما در اين حوزه است. سردار سلامي افزود: دشمني كه امروز در برابر خود مي‌بينيم به شدت رو به زوال است و امريكايي‌ها توان مديريت سياسي تحولات را ندارند. وي به انتخابات لبنان اشاره كرد و گفت: سرانجام اراده حزب‌الله براي تعيين رئيس‌جمهور در لبنان به كرسي نشست و امروز فضاي تنفس امريكا در منطقه تنگ شده است. جانشين فرمانده كل سپاه تأكيد كرد: ما امروز در حال جنگ هستيم و به همان اندازه كه اين جنگ بزرگ و تأثيرگذار است به همان اندازه هم احساس نمي‌شود. سردار سلامي تصريح كرد: در جنگ بي‌طرفي يك گزينه نيست و امريكا به دنبال تسخير ذهن‌ها و قلب‌هاي جوانان ايران است.
وي اظهار داشت: همه شرايط لازم را براي تبديل شدن به يك قدرت جهاني فائق داريم. جانشين فرمانده كل سپاه ضمن هشدار به دانشجويان در خصوص تهاجمات فرهنگي دشمن به راهپيمايي 13 آبان اشاره كرد و گفت: كارشناسان و عوامل غربي كه به ايران آمده بودند، مي‌گفتند جوانان ايران انقلابي نيستند اما بايد شور و نشاط را در راهپيمايي‌هاي نظير 13 آبان مشاهده كنند و متوجه شوند كه محاسباتشان مانند هميشه غلط است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن