تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: مواضع ضدتروریستی ایران و روسیه قوی است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ظریف: مواضع ضدتروریستی ایران و روسیه قوی است
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد: تهران و مسکو با راهبرد مشترک مواضع قوی در مبارزه با تروریسم در منطقه دارند.
آفتاب‌‌نیوز : ظریف که برای مذاکرات یک روزه به ویژه شرکت در نشست سه جانبه با سرگئی لاوروف و ولیدالمعلم وزیران خارجه روسیه و سوریه با موضوع اصلی بررسی اوضاع این کشور امروز (جمعه) وارد مسکو شد در آغاز مذاکرات دو جانبه با همتای روسی خود، گفت: همکاری های تهران و مسکو در مسائل منطقه ای از جمله مبارزه علیه تروریسم و افراط گرایی گسترده است و مواضع مشترکی داریم. 
وی همچنین تاکید کرد که دو کشور پیشرفت های قابل توجهی در تمامی عرصه های روابط دوجانبه از جمله اقتصادی و سیاسی، امور بین المللی و منطقه ای دارند. 
به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر خارجه روسیه نیز در آغاز این مذاکرات اعلام کرد که برخورد بی اغماض با تروریست های ضدسوری از محورهای همکاری های دو کشور و کمک به سوریه در این زمینه است.
وزیر امورخارجه روسیه محورهای دیگر مورد توجه در توسعه روابط دو کشور را اجرایی شدن توافق های ایران و روسیه، آماده سازی مقدمات برگزاری پنجمین نشست سران کشورهای ساحلی خزر و نهایی کردن کنوانسیون این دریا اعلام کرد.
هیات سیاسی جمهوری اسلامی ایران به ریاست ظریف ساعت 9 و 30 دقیقه بامداد امروز وارد فرودگاه ونوکوو در مسکو شد و از سوی تنی چند از مقام های روسی و مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران درروسیه مورد استقبال قرار گرفت.




۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن