تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804641485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابعاد زیانبار قاچاق برای مردم شفاف بیان شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ابعاد زیانبار قاچاق برای مردم شفاف بیان شود
ابعاد زیانبار قاچاق برای مردم شفاف بیان شود رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: ابعاد زیانبار قاچاق باید برای مردم به صورت شفاف بیان شود


به گزارش فرهنگ نیوز ، محمدامین صباغی زاده در دوازدهمین دستور کار کمیسیون نظارت بر اصناف شهر بندرعباس با بیان اینکه ابعاد زیانبار قاچاق باید برای مردم به صورت شفاف بیان شود، گفت: استفاده از اهرم های آموزشی و فرهنگی نظیر استفاده از اساتید دانشگاهی و صدا و سیما در راستای مبارزه با قاچاق امری ضروری است.

صباغی زاده اظهارداشت: پدیده قاچاق در یک کشور ،تمامی زیرساخت های اقتصادی و تولیدی را تحت الشعاع قرار می دهد و به عبارتی دیگر ستون های اقتصادی آن جامعه را سست می کند. از این رو در تمام کشورهای جهان سیاست ها و برنامه های کاربردی با هدف مبارزه با قاچاق کالا به کار گرفته می شوند تا متولیان امور اقتصادی و به طور کلی تمام افراد جامعه روی پای خودشان ایستاده و چرخهای اقتصادی به گردش سالم خود ادامه دهند.

وی افزود: در کشور ما نیز قوانین و دستورالعمل های مربوط به قاچاق به طور کامل تدوین شده است و موضوع برخورد با قاچاق در سطوح مختلف توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پیگیری می شود. اما باید توجه داشت که مقابله با این پدیده مخرب به عزم همگانی و توجه ویژه تمام  نیاز دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس ادامه داد: در بحث قاچاق و مقابله با این پدیده شوم اقتصادی نیز باید به مردم تکیه کنیم و ابعاد زیانبار آنرا برای عموم به طور شفاف بیان کنیم . مقابله با قاچاق باید در ذهن ها و افکارعمومی شکل بگیرد و باید به جایی برسیم که تمام افراد جامعه خود را در برابر آن مسوول بدانند.

صباغی زاده افزود: برای مقابله با پدیده مخرب قاچاق، باید تا جای ممکن اطلاعات عمومی را از عواقب ناگوار آن افزایش دهیم. اینکار باید در حوزه های مختلف شامل صدا و سیما، جراید، آموزش و پرورش ،دانشگاه ها و .... پیگیری  شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: طبق تفاهمنامه منعقده بین اتاق اصناف کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تسریع در روند مبارزه با قاچاق کالا تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است که کمک از اساتید دانشگاهی و کارشناسان فرهنگی، صدا و سیما و حضور نمایندگان اصناف و اتحادیه ها و مساجدی که در حوزه بازار قرار دارند به عنوان متولیان فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس ضمن قدردانی از همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی در راستای بازگرداندن آرامش به بازار، گفت: مبارزه اصولی با پدیده شوم قاچاق قطعا در کاهش این معضل تاثیرگذار است هر چند که این مبارزات باید ریشه ای باشد.
 

منبع: مهر


95/8/4 - 14:20 - 2016-10-25 14:20:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن