تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف تکواندو با آذربایجان ادامه دارد خواهد بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اختلاف تکواندو با آذربایجان ادامه دارد خواهد بود؟
کمتر از دو ماه دیگر تا مسابقات گرند پری باکو باقی مانده است و فدراسیون تکواندو ایران هنوز کادر فنی و اعضای تیم ملی را معرفی نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات فینال گرندپری با ۸۰ امتیاز المپیکی و پیکارهای جام‌جهانی با ۲۰ امتیاز المپیکی از نوزدهم آذرماه در شهر «باکو» آذربایجان آغاز می‌شود و به طور رسمی راه کسب سهمیه برای بازیهای المپیک توکیو ۲۰۲۰ استارت خواهد خورد و کشورها فرصت دارند تا ۴ سهمیه المپیک در گروه مردان و ۴ سهمیه المپیک در گروه زنان را بدست آورند.   در حالیکه اکثر تکواندوکاران برای شرکت در مسابقات مهم آماده می شوند اما تیم ملی تکواندو هنوز در حال و هوای رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ است و فدراسیون دلیلی را برای اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی المپیک ریو ارائه نکرده است. بررسی دلایل ناکامی تکواندو به قدری طولانی شده است که حتی حضور تیم ملی ایران در مسابقات فینال گرندپری و جام جهانی به اما و اگر کشیده است.   تیم ملی تکواندو ایران که بعد از بازیهای المپیک ریو متلاشی شده است حالا در راه رسیدن به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ هم از رقبا جا مانده است و در حالیکه رقبا در فکر کسب ۱۰۰ امتیاز المپیکی هستند، تیم ملی تکواندو ایران نه تنها کادرفنی ندارد که حتی مشخص نیست ورزشکاران رنک‌دار در چه حال و روزی به سر می‌برند.   حالا دست دست کردن فدراسیون تکواندو در خصوص اطلاع رسانی برای مسابقات گرندپری و جام‌جهانی این شائبه را به وجود آورده است که میزبانی اذربایجان جاییکه مهماندوست هدایت تیم ملی این کشور را عهده‌دار است، باعث می‌شود تا اختلافات رییس فدراسیون تکواندوی ایران با این کشور تکواندوکاران را از کسب ۱۰۰ امتیاز المپیکی محروم کند.
صحبت های رییس فدراسیون تکواندو بعد از رقابت مهدی خدابخشی و تکواندوکار ایرانی الاصل آذربایجان، مهدی بیگی تبعاتی را برای او به همراه داشت تا جایی که فدراسیون تکواندو آذربایجان قصد شکایت از او را داشت. پولادگر ایرانی های حاضر در آذربایجان را "مزدور" خوانده بود و همین مساله عکس العمل های سختی را از سوی آذربایجانی ها با خود آورد.
حالا مسابقات مهم گرندپری به میزبانی باکو پیش رو است و هیچ نشانی از حضور در این رقابت ها دیده نمی شود. نه کادر فنی مشخص است و نه اعضای تیم ملی معرفی شده اند و اهمیت این ۱۰۰ امتیاز را می توان موقعی کاملا متوجه شد که در راه کسب سهمیه المپیک ریو، بهنام اسبقی با ۱۱ امتیاز اختلاف تا نفر ششم رنکینگ المپیک، نتوانست راهی ریو شود.
حالا فدراسیون تکواندو در روزهای آتی تصمیم خواهد گرفت که تیم را معرفی کند و به باکو بفرستد یا اینکه قید ۱۰۰ امتیاز را می زنند.

16:38  1395/07/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن