تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815603237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک عضو شورای شهر: احتمال خطر در تمام خطوط مترو وجود دارد/ شهرداری مقصر است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: یک عضو شورای شهر: احتمال خطر در تمام خطوط مترو وجود دارد/ شهرداری مقصر است
ایلنا نوشت: رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقصر اصلی حوادث متروی تهران؛ شهرداری، پیمانکاران و مشاوران طرح هستند.
آفتاب‌‌نیوز : محسن سرخو؛ رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران ضمن مقصر خواندن پیمانکار و مشاور خط 7 مترو در حاثه میدان قیام گفت: اینجانب بار‌ها و بار‌ها تذکر دادم که قبل از انجام هرگونه عملیات اجرایی و حفاری تونل و ساخت ایستگاه مترو، حتما باید تاسیسات زیرسطحی اعم از لوله‌های آب، گاز و خطوط برق شناسایی شود.


وی ادامه داد: به این منظور ضرورت داشته، مکاتبات لازم با دستگاه‌های ذیربط صورت بگیرد و مختصات خط متروی در حال احداث و همچنین مختصات x، y و z ایستگاه‌های مسیر به این دستگاه‌ها اعلام شود تا کلیه عوارض زیرسطحی و همچنین مسیرهای قنوات دایر و بایر قبل از آغاز هر گونه عملیات اجرایی در اختیار مشاور و پیمانکار قرار گیرد؛ چرا که در غیر اینصورت شاهد فرونشست‌ها خواهیم بود.


رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه میدان قیام اظهار کرد: این بار نیز متاسفانه در مسیر خط ۷ مترو شاهد حادثه دیگری بودیم که در آن یکی از کارگران و یک نفر از آتش‌نشانان که سعی در نجات کارگر مذکور داشتند؛ جان خود را از دست دادند و اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های آنان مجدانه از شهردار محترم تهران می‌خواهم که موضوع را به فوریت پیگیری و قاطعانه با پیمانکار و مشاور طرح برخورد کند.


سرخو در خصوص حاثه‌های اخیر مترو تهران نیز گفت: اکنون هیچ اطلاعی به اینجانب داده نشده که آیا با پیمانکاران و مشاوران خط ۶ مترو در خصوص حاثه شهران و همچنین حاثه کیان شهر برخورد لازم صورت گرفته است یا خیر؟


وی تاکید کرد: اگر در اولین حادثه اقدام جدی‌تر از سوی شهردار محترم تهران صورت می‌گرفت، ما شاهد تکرار این حوادث در مسیرهای حفاری تونل‌های مترو نبودیم و با وضع موجود در تمام خطوط مترو احتمال خطر وجود دارد.


عضو شورای شهر تهران در خاتمه افزود: کمیته حمل و نقل و ترافیک و شورای اسلامی شهر تهران در اجرای به موقع و سریع خطوط مترو طبق برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران تاکید دارد، ولی نباید به خاطر سرعت بیش از حد کار شاهد اقدامات خطرآفرین برای شهروندان باشیم و در ‌‌نهایت مقصر اصلی حوادث متروی تهران، شهرداری، پیمانکاران و مشاوران طرح هستند.


47234


 کلید واژه‌ها : شوراهای شهر - شهرداری تهران - مترو -
 
 
 
مطالب مرتبط
سخنگوی کمیسیون عمران:مستندات شهرداری تهران تا هفته آینده به کمیسیون ارائه می‌شود
عواقب نشست زمین در خیابان ری و مرگ دو نفر؛ توقف پروژه متروی میدان قیام/ قناعتی: اول تحکیم‌سازی کنید
یک حادثه دیگر در مترو؛ بلوک‌های بتونی ایستگاه شهید محلاتی روی دو کارگر آوار شد/ مرگ یک نفر
ارسال دیدگاه
 نام




 پست الکترونیک




 آدرس وب سایت و یا وبلاگ




قوانین ارسال نظر
خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
 نظر شما




۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن