تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815160209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام دومين جراحی انژيوگرافي كشور با نوین‌ترین شیوه جراحی دنیا در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انجام دومين جراحی انژيوگرافي كشور با نوین‌ترین شیوه جراحی دنیا در سمنان
رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان از انجام موفقیت‌آمیز جدیدترین روش "انژيوگرافي از طريق دست"در این مرکز براي دومین‌بار در كشور و به فاصله تنها يك‌روز از طرح و تشریح جديدترين روش انژيوگرافي در ایران خبر داد.
             دكتر عبدالله‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اين روش نوین جراحی از شريان انگشت شست در ناحيه snuff box استفاده مي‌شود.
وی با بیان اینکه اين روش كمتر از يك ماه است كه توسط يك پروفسور روسي در كنفرانس مجارستان معرفي شده است تصریح کرد: عوارض كمتر و امكان ترخيص سريع‌تر بيمار مهمترین مزیت اين روش درمانی نوین است.

رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان با بیان اینکه استفاده از روش انژيوگرافي از طريق دست در ایران در حال افزایش است افزود: روش انژيوگرافي از طريق دست از جدیدترین روش‌های جراحی در ایران است که به واسطه نوپایی آن، همچنان نیازمند تحقيق و بررسي بيشتری است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ترخیص این بيمار دو ساعت پس از این عمل انژيوگرافي بدون هيچ‌گونه عارضه اي خبر داد و خاطرنشان کرد: دومین جراحی انژيوگرافي از طريق دست در کشورمان در مرکز آوزشی درمانی کوثر سمنان و با سرانگشتان متبحر دكتر ميثم طاهريان و مهدي مهدوي و زیر نظر دكتر دارابيان براي اولين‌بار در استان سمنان و دومین بار در کشور انجام شده است.

رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان از افزایش 10 درصدی جراحی‌های مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در سال 95 خبر داد و بیان کرد: این عمل‌های جراحی در اتاق عمل جنرال و قلب این مرکز و در 6 ماهه اول امسال انجام گرفته است.

وی از وجود هشت اتاق عمل جنرال فعال و مجهز به تجهیزات و امکانات پیشرفته جراحی و یک اتاق عمل جراحی قلب در مهمترین مرکز آموزشی پژوهشی درمانی استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 32 متخصص جراح در رشته های جراحی توراکس، جراحی عمومی، جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی کلیه و مجاری ادراری(ارولوژی)، جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، جراحی چشم و بیهوشی، قلب و عروق و...به مردم این استان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.




تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن