تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815526268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کشته و 20 مصدوم نتیجه 6 حادثه رانندگی در غرب خراسان رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



یک کشته و 20 مصدوم نتیجه 6 حادثه رانندگی در غرب خراسان رضوی
روز نو :  وقوع 6 حادثه رانندگی روز سه شنبه در جاده سبزوار - شاهرود و سبزوار - جغتای در غرب خراسان رضوی یک کشته و 20 مجروح بر جای گذاشت.

 
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: در حادثه رانندگی که ساعت 8 صبح امروز در جاده سبزوار - شاهرود و 50 کیلومتری غرب سبزوار روی داد، سه نفر مصدوم شدند.
محمد علی جباری ثانی افزود: همچنین به علت واژگونی خودرو سواری پژو 206 در کیلومتر 12 جاده فرعی روستای" کوشباغ" از توابع داورزن که ساعت 3 بامداد رخ داد یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.
وی اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند در ساعت 12:10 امروز در 87 کیلومتری غرب سبزوار باعث مصدوم شدن سه نفر شد.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید ساعت 9 صبح امروز در 42 کیلومتری غرب سبزوار سه نفر مصدوم شدند.
هادی عباس آبادی افزود: واژگونی صبح امروز یک دستگاه خودرو سواری پراید در کیلومتر 50 جاده سبزوار -شاهرود نیز چهار مصدوم بر جای گذاشت.
وی اظهار کرد: همچنین ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با موتورسیکلت در کیلومتر 15 جاده سبزوار - جغتای چهار نفر مجروح شدند.
براساس گزارش های مزبور مصدومان این حوادث به بیمارستان های امدادی و شهید بهشتی سبزوار و بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) جغتای انتقال یافتند.
جاده سبزوار - شاهرود از جمله ده جاده پرحادثه کشور است.
جمعیت هلال احمر سبزوار سه پایگاه در جاده های سبزوار - شاهرود و سبزوار - بردسکن دارد.
اورژانس 115 سبزوار نیز با 23 پایگاه جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در جاده های غرب خراسان رضوی مستقر است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.


منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن