تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805256527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت روحانی در سرویس دهی به جامعه پس‌رفت داشت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پرویز سروری، نماینده اصولگرای مجلس هشتم و عضو شورای شهر تهران درباره آرایش سیاسی اصولگرایان در شرایط منع محمود احمدی نژاد برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت:حضور یا عدم حضور احمدی نژاد در مدل اصولگرایان بی تاثیر نخواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم در ادامه این مطلب افزود: با توجه به این که وی عملا از گردونه این دوره انتخابات حذف شده است، به نظر من مناسب تر است چرا که جریان های انقلاب فضای جدیدی را ایجاد کنند.

سروری همچنین تصریح کرد: طبیعی است که حضور احمدی نژاد حتما فضای انتخابات را دوقطبی می کرد و سابقه دو قطبی شدن انتخابات در سال 88 ، تلخ بود چرا که همه به یاد داریم دو قطبی شدن منجر به چه اتفاقات تلخی شد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: عدم حضور احمدی نژاد را در این دوره انتخابات مثبت می دانم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رویه کلی انتخابات کلی ریاست جمهوری در ایران همیشه دو مرحله ای بوده است ، نیروهای انقلاب اگر قرار است برای تغییر لاین خدمات دهی به مردم برنامه ریزی جدید داشته باشند باید با دقت وارد عمل کنند.

سروری درخصوص عملکرد دولت روحانی نیز تصریح کرد: تحلیل ما این است که در سه سال گذشته دولت در ارائه خدمات به مردم پسرفتی داشته است و نتوانسته به وعده های خود عمل کند .

 وی با بیان اینکه ورود به عرصه انتخابات و بحث های انتخاباتی زود است، تصریح کرد:برای پیروزی در این شرایط نیروهای انقلاب حتما باید به مدلی برسند که آن مدل بتواند بیشترین ظرفیت آفرینی را برای پیروزی به وجود بیاورد.

سروری درباره اظهار نظر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری مبنی بر آغاز جلسات هم اندیشی اصولگرایان بعد از ایام عزاداری در هفته جاری گفت:جلسات فعل درون گفتمانی است و برای سازماندهی و رسیدن به نقاط مشترک بیشتر و رفع آسیب های گذشته شکل گرفته است.

وی تاکید کرد:اصولگرایان باید با مدل متفاوت با گذشته حضور پیدا کنند.

سروری با اشاره به اظهار نظر برخی از چهره های سیاسی مبنی بر اینکه با توجه به اسناد منتشر شده در شهرداری قالیباف از گردونه کاندیداهای ریاست جمهوری اصولگرایان برای سال 96 خارج شد، گفت: گمانه زنی های اصلاح طلبان که دائما جریان اصولگرا را مشغول به خود کنند و به دنبال این هستند که مکررا در بین اصولگرایان تفرقه ایجاد کنند بازی تازه ای نیست و نیروهای انقلاب نباید در زمین رقیب بازی کنند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:ظرفیت های گذشته هنوز قابل بررسی هستند که باید در کنار ظرفیت های جدید مورد توجه قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد:به طور حتم اعتقاد دارم نیروهای انقلاب این بلوغ سیاسی را به دست آوردند که معطوف به نتیجه آرایش بگیرند و دکتر قالیباف هم در این فضا سیر می کند و اگر احساس تکلیف کند حضور پیدا می کند و اگر به این نتیجه برسد که باید از ظرفیت های فردی خود برای کمک به نیروهای انقلاب استفاده کند، سابقه و تاریخ نشان داده است که چنین تصمیمی می گیرد.

پرویز سروری تاکید کرد: جریان اصولگرا بررسی های خود را انجام می دهد و بدون شک در این بررسی ها دکتر قالیباف هم حضور خواهد داشت.

۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن