تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813146136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنايت صنعا محصول مشترك امريكا، رژيم صهيونيستي و آل سعود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جنايت صنعا محصول مشترك امريكا، رژيم صهيونيستي و آل سعود
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با صدور بيانيه‌اي، جنايت صنعا را محصول توطئه مشترك امريكا، رژيم صهيونيستي و آل سعود دانست و امت اسلامي را به محكوميت جنايت صهيونيستي آل سعود دعوت كرد.
به‌گزارش سپاه نيوز، در بخشي از اين بيانيه آمده است: سياست‌هاي امريكا در جهان اسلام در حال تبديل به عاملي براي كشتار جمعي و قتل عام تدريجي مسلمانان است و زنجيره جنايات كاخ سفيد از افغانستان، عراق، لبنان، فلسطين، سوريه، ليبي و بحرين و در سال‌هاي اخير، در صحنه فاجعه منا و مكه، هم اينك در خشن‌ترين شكل ممكن قتل عام مردم مظلوم و بي دفاع يمن را هدف قرار داده است. اين بيانيه مي‌افزايد: حدود يك و نيم سال است رژيم سفاك آل‌سعود براي جبران شكست‌هاي سياسي خود در جغرافياي جهان اسلام، مردم مظلوم و مسلمان يمن را همزمان با مسلمانان سوريه و عراق به خاك و خون مي‌كشد و ترديدي نيست جنايت بمباران مراسم سوگواري در صنعا كه بيش از 1500 مسلمان بي دفاع عرب در آن حضور داشتند، رژيم سعودي را يك گام بلند ديگر به سمت فروپاشي پيش برده است.

سپاه پاسداران در بيانيه خود، تشابه كودك‌كشي در غزه و نسل‌كشي آل سعود در يمن را نشانه نيت شيطاني تل‌آويو و رياض براي آماج توأمان مردم عرب مسلمان منطقه قلمداد و تصريح كرده است: بي‌شك اين جنايت جنون‌آميز و قرون وسطايي تومار رژيم رو به زوال آل‌سعود را كه فاقد هر گونه مشروعيت سياسي و مردمي و مقبوليت منطقه‌اي و بين‌المللي است، به سرنوشت حكام ديكتاتور و منفور منطقه و جهان عرب چون صدام و قذافي نزديك‌تر خواهد كرد. اين بيانيه تأكيد كرده است: اطمينان داريم مردم انقلابي و مسلمان يمن به فرماندهي انصارالله محبوب و مقتدر بار ديگر تيغ انتقام بر خواهند كشيد و درسي فراموش ناشدني به رژيم آل سعود و حاميان پليد آن مي‌دهند. در پايان اين بيانيه با اشاره به ضرورت هوشمندي امت اسلامي نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌هاي شبكه خبيث استكبار و صهيونيست كه آل سعود مجري آن است، آمده است: ملت شريف و رشيد ايران همچنان از مقاومت ملل مسلمان به ويژه مردم مظلوم يمن برابر جنايات صهيونيستي آل سعود حمايت كرده و آحاد امت اسلامي را براي محكوميت جنايت بزرگ و ددمنشانه صنعا و پرده‌برداشتن از چهره منافقيني كه مدعي خادمين حرمين شريفين هستند، فرا مي‌خواند.





تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن