تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820459224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرضاوی: مسلمانان در دفاع از حلب متحد شوند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین مستقر در قطر تاکید کرد، مسلمانان سراسر جهان باید به کمک برادران و خواهرانشان در شهر محاصره شده حلب در سوریه بشتابند و با یکدیگر متحد شوند.

یوسف قرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین در جریان سفر اخیرش به استانبول برای شرکت در بیست و ششمین نشست شورای فتوا و پژوهش اروپا این اظهارات را مطرح کرد.

از زمان اعلام پایان آتش بس یک هفته‌ای در 19 سپتامبر سال جاری میلادی در حلب، این شهر شاهد یکی از خشونت‌آمیز ترین روزهای خود بوده که منجر به کشته و زخمی شدن صدها غیرنظامی شده است.

قرضاوی از مسلمانان سراسر جهان خواست تا به خاطر دفاع از حلب در برابر آنچه که "وحشیگری دولت دمشق و متحدانش" خواند، با یکدیگر متحد شوند.

وی گفت: جامعه مسلمین جهان نمی‌تواند از هم پاشیده باشد. ما به عنوان مسلمانان در غم و درد یکدیگر شریک هستیم.

قرضاوی افزود: حلب که همچنان در مصیبت به سر می‌برد، مهمترین هدف دوران ماست. این شهر از سوی دشمنان اسلام هدف قرار گرفته شده. مسلمانان خشونت و خونریزی را دوست ندارند و از خصومت به جزء در برابر افرادی که به آنها حمله می‌کنند، پرهیز دارند.

محاصره کنونی حلب منجر به کمبود شدید غذا و تجهیزات پزشکی شده که جان مردم این شهر تهدید می‌کند.




۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن