تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813299940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلاق: در یک ماه گذشته مصاحبه‌ای نداشتم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سلاق: در یک ماه گذشته مصاحبه‌ای نداشتم
ملی پوش سابق والیبال ساحلی گفت: در یک ماه گذشته مصاحبه ای درباره والیبال ساحلی نداشتم.

  به گزارش "ورزش سه"، آق محمد سلاق در واکنش به صحبت های منتشر شده از قول او افزود: من آدم رکی هستم و اگر انتقادی داشته باشم، راحت آن را بیان می کنم، اما من در یک ماه گذشته مصاحبه ای نداشتم. اگر انتقادی در این برهه از زمان نسبت به برنامه های سازمان ساحلی و فدراسیون والیبال داشته باشم، به خودم برمی گردد و خودم را خراب کردم.
او در ادامه گفت: مطالبی را در قالب درد و دل گفته ام که مهمترین آن کاهش درآمد بازیکنان والیبال ساحلی بود و این موضوع ربطی به سازمان ساحلی و یا فدراسیون والیبال ندارد، بلکه به وضعیت حامیان مالی تیم ها بر می گردد.
ملی پوش سابق والیبال ساحلی در مورد کیودای سرمربی تیم ملی تصریح کرد: کیودای تمریناتش عالی بود اما به نظر من از نظر کوچینگ خیلی خوب نبود. اگر فردی با والیبال مشکل دارد نباید از من به عنوان قربانی استفاده کند. مربیگری تیم ملی به من پیشنهاد شده بود، اما من گفتم هنوز دوست دارم بازی کنم.
وی درباره عملکرد دبیر سازمان ساحلی و اینکه از قول او گفته شده، غفوری والیبالی نیست، گفت: درسته کسری غفوری والیبالی نیست، اما مگر افراد قبلی که والیبال بودن چه تاجی روی سرمان گذاشتند، که دبیر فعلی سازمان ساحلی انجام نداده است. در حال حاضر هر 15 روز یک دوره والیبال آزاد قهرمانی کشور برگزار می شود. همچنین قول برگزاری دومین دوره لیگ نیز در سال جاری داده شده که نشان از تلاش و برنامه ریزی برای این رشته ورزشی است.

13:53  1395/07/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن