تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمالی: پیکان و بنز را مقایسه نکنید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جمالی: پیکان و بنز را مقایسه نکنید
قدیمی ترین مفسر تلویزیونی والیبال می گوید: وقتی تیم ما در برابر برزیل ،روسیه و ... قرار گرفت متوجه شده ایم با پیکان نمی توانیم از بنز جلو بزنیم.

به گزارش "ورزش سه"، والیبال به خانه ها رسوخ کرده است و تیم ملی در بازیهای المپیک عالی بود و باعث افتخار، اما والیبال مختص امروز و دیرور نیست. از زمان جنگ جهانی دوم مردم ما با این پدیده زیبا اشنا شدند. پرواز توپ والیبال در ایران از رشت شروع شد. نزدیک به یک قرن افراد زیادی برای والیبال زحمت کشیده بودند اما دهه اخیر شرایط اقتصادی و فنی مساعد شد.
 ولاسکو آمد و یک عده بازیکن آماده و پر انگیزه را مدیریت کرد و خوب هم عمل کرد ولی بدون اینکه بخواهیم کواچ و لوزانو را با ولاسکو مقایسه کنیم باید بپذیریم با والیبال جهان فاصله داریم. داریوش جمالی نخستین مفسر تلویزیونی والیبال و نویسنده بهترین کتاب والیبال در کشور با بیان جملات فوق افزود: « وقتی تیم ما در برابر برزیل ،روسیه و ... قرار گرفت متوجه شده ایم با پیکان نمی توانیم از بنز جلو بزنیم. اگر درست عمل کنیم می توانیم برای چهار سال آینده زود دست به کار شویم و اجازه ندهیم چراغ تازه روشن شده به خاموشی بگراید.»

11:11  1395/07/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن