تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815017058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هادی ساعی:خبر شکایت من از رسانه ها قطع به یقین کذب است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



هادی ساعی:خبر شکایت من از رسانه ها قطع به یقین کذب است
بعضی از دوستان به قصد پیش بردن مقاصد و اهداف خود بدون اطلاع بنده از اسم من استفاده کردند. من در جلسه علنی دیروز شورا شهر اعلام کردم که از هیچ رسانه ای شکایت نکرده ام و نخواهم کرد.
روز نو :  
بعضی از دوستان به قصد پیش بردن مقاصد و اهداف خود بدون اطلاع بنده از اسم من استفاده کردند. من در جلسه علنی دیروز شورا شهر اعلام کردم که از هیچ رسانه ای شکایت نکرده ام و نخواهم کرد.
 
به گزارش روز نو؛ هادی ساعی قهرمان سابق تکواندو ایران و المپیک و عضو کنونی شورای شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار 9صبح در مورد واگذاری املاک توسط شهرداری اظهار کرد: من هیچ ملکی از شهرداری دریافت نکردم. تنها به عنوان جایزه مدال آوری من در المپیک آپارتمانی به من داده شد که این مورد هم به هیچ عنوان از طرف شهرداری نبود و هیچ ارتباطی به شهردای ندارد.
 
وی افزود: زمانی که موضوع واگذاری املاک توسط شهرداری و لیست اسامی پذیرنده اعلام و در رسانه ها منتشر شده بود من در سفری خارج از ایران بودم. اما تعدادی از اعضا شورا دوره قبل در جلسه ای از شورای شهر حضور پیدا کردند و شهادت دادند که هیچ واگذاری به من تعلق نگرفته اگر هم موردی هست ارتباطی به واگذاری های شهرداری ندارد بلکه مربوط به سالها پیش و جایزه من در المپیک بوده است. که به دنبال آن از من عذرخواهی شد و خاتمه پیدا کرد و من گذشتم.
 
هادی ساعی در ارتباط با شکایت 5نفر از اعضا شورا شهر از 14 سایت خبری به دلیل نشر اکاذیب گفت: به من اطلاع داده شد که اسم من در بین این 5 نفر است. من این خبر را قطع به یقین کذب اعلام می کنم. من از هیچ خبرگزاری و روزنامه ای هیچ شکایتی نداشته و ندارم. ضمن اینکه بعضی از دوستان به قصد پیش بردن مقاصد و اهداف خود بدون اطلاع بنده از اسم من استفاده کردند. من در جلسه علنی دیروز شورا شهر اعلام کردم که از هیچ رسانه ای شکایت نکرده ام و نخواهم کرد.
 
عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعدادی از خبرگزاری ها اشتباها تصور می کردند من یکی از شاکیان آنها هستم که شخصا با آنها تماس گرفتم و اعلام کردم که از طرف شخص من هیچ شکایتی متوجه آنها نیست و اگر هم شکایتی از طرف من صورت گرفته رضایت کامل خود را ابلاغ خواهم کرد زیرا شخصا مخالفتی با دنبال شدن اخبار توسط رسانه ها ندارم.
 
هادی ساعی ضمن اشاره به بحث تحقیق و تفحص در واگذاری های شهرداری تهران ابراز کرد: شخص من جزو افرادی بودم که طرح تحقیق و تفحص در شهرداری را مطرح کردم و به آن رای دادم.
 
وی تصریح کرد: در جلسه شورای شهر امروز همکارانی که شکایت کرده بودند اعلام کردند هیچ کس به واسطه شکایت ما به زندان نرفته و آقای یاشار ظاهرا به دلایل دیگری در زندان به سر می برند.
 
خانم آباد در جلسه علنی دیروز شورای شهر تهران اعلام کردند که قبل از انتشار اسم ایشون توسط آقای یاشار با هم جلسه ای داشتند و مستندات خود مبنی بر کذب بودن دریافت ملک غیرقانونی از شهرداری را به ایشان ارائه دادند. مدارکی که اثبات میکرد ملک های ربط داده شده به خانم آباد حتی به اسم ایشان سند نخورده و به نام شهرداری است و هیچ ملکی به خانم آباد از سوی شهردار تهران واگذار نشده است. با این وجود آقای یاشار اخبار خود را منتشر می کنند تا خانم آباد بعد از نشر خبر به دفاع از خود برخیزد. از نظر من این عملکردی غیر حرفه ای ، فوق العاده اشتباه و بازی کردن با آبروی مسولین و افراد است.
 
اما در هر صورت وقتی چنین موضوعاتی در رسانه ها علیه شورا مطرح می شود چه ابزار دیگری جز در خواست از مراجع قانونی بخوان رسیدگی کنند؟ به مراجع قانونی هم فقط شکایت شده و این شکل رسیدگی مرجع قانونی است که شاید من مطمئن نیستم که شاید غلط باشد که سایت فیلتر یا تعطیل می شود.

*9 صبح






تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن