تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازبک‌ها و زوم روی پیروزی دوره قبل


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ازبک‌ها و زوم روی پیروزی دوره قبل
کی روش – سرمربی تیم ملی بازی روانی را خوب بلد است و سعی می کند از این بازی ها برای تحریک ملی پوشان و پیروزی ایران استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، دوره قبل وقتی چوی گفته بود از ازبکستان به اندازه ایران بدم نمی آید کی روش چنان ترفتندی به راه انداخت که همه ملی پوشان هم قسم شدند که با شکست تیم چوی درس خوبی به وی بدهند و در نهایت هم همان طور که کی روش پیش کرد، شد. تیم ملی به عنوان تیم نخست به جام جهانی راه یافت و به هنگام برگزاری بازی های جام جهانی چوی – سرمربی تیم کره جنوبی در خانه خود نشسته بود و بازی ها را تماشا کرد.
شاید نتیجه پیش بینی بازی ازبکستان – ایران  توسط اهالی فوتبال در کشور حریف کی روش را عصبانی کند و دوباره ترفندهایی براه بیاندازد که شاگردان خود را متوجه نگاه مغرورانه حریف نماید.
به تازگی و در نظر سنجی که از سوی معتبرترین سایت فوتبال در کشور ازبکستان صورت گرفته بیش از 52 درصد از شرکت کنندگان معتقدند ازبکستان به راحتی و در جریان بازی ایران را شکست خواهد داد و شانس پیروزی ایران از سوی ازبک ها کمتر از 11 درصد در نظر گرفته شده است!
اینروزها در کشور ازبکستان شبکه های ورزشی مدام پیروزی تیم ملی این کشور در استادیوم آزادی تهران در دوره قبل را به تصویر می کشند تا روحیه ملی پوشان این کشور در آستانه بازی بالا برود و در خصوص بازی رفت هم گفته می شود که ایران خوش اقبال بود که در تاشکند نباخت! هم چنان داوری با اشتباهاتی که داشت به پیروزی ایران کمک کرد!
ازبک ها می گویند این بازی را می برند و معتقدند شانس پیروزی ایران اندک است! این نگاه بی شک به ایران برای رسیدن به نتیجه مطلوب در تاشکند کمک خواهد کرد.

10:45  1395/07/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن