تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی میلان برابر ساسولو در بازگشتی رویایی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: میلان در شرایطی به مصاف ساسولو می رفت که هفته گذشته در فلورانس و در برابر فیورنتینا متوقف شده بود. روسونری ها بازی را بهتر آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه 9 و روی حرکت زیبای بوناونتورا و با پاس دی شیلیو به گل برسند تا شاگردان مونتلا در همان ابتدای کار از حریف خود پیش افتند.
 
اما تنها یک دقیقه بعد و روی اشتباه ایگناسیو آباته، ساسولو به گل رسید و پولیتانو موفق شد در موقعیتی مناسب دروازه دوناروما را باز کند تا سن سیرو در سکوت کامل قرار بکیرد. بعد از دریافت گل، میلان باز هم تلاش کرد که بازی را در اختیار بگیرد اما در خلق موقعیت ناتوان بود. در دقیقه 35 و روی ارسال دی شیلیو، کارلوس باکا در موقعیت خوبی قرار داشت اما ضربه او نیز راه به جایی نیافت. در اواخر نیمه اول، بوناونتورا می توانست گل دوم میلان را به ثمر برساند اما ضربه او در میانه راه به مانیانل برخورد کرد تا دروازه ساسولو برای دومین بار نشود و دو تیم با همان تساوی 1-1 به رختکن بروند.
 

پیروزی میلان برابر ساسولو در بازگشتی رویایی



اما نیمه دوم، دو تیم نمایشی طوفانی از خود ارائه دادند و گلهای زیادی رد و بدل شد. ابتدا ساسولو در دقایق 54 و روی یک کرنر توسط آچربی، مدافع سابق میلان به گل رسید. دو دقیقه بعد، باز هم ساسولو بود که موفق شد گل سوم را توسط پیگرینی در سن سیرو به ثمر برساند.
 
بعد از این دو گل، شاگردان مونتلا سراسر حمله شدند و موفق شدند ابتدا در دقیقه 68 و روی خطایی پنالتی که روی خود باکا انجام شد، توسط این مهاجم کلمبیایی اختلاف را به حداقل برساند. پنج دقیقه بعد و روی ارسال از روی نقطه کرنر، لوکاتلی که به عنوان یار جانشین به میدان آمد موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
 

پیروزی میلان برابر ساسولو در بازگشتی رویایی



اما این پایان طوفان شاگردان مونتلا نبود و در دقیقه 77 و روی ارسال یک کرنر از سوی نیانگ، پالتا موفق شد چهارمین گل میلان را به ثمر برساند تا روسونری ها طی ده دقیقه، شکست 1-3 را با پیروزی 3-4 عوض کنند. در ادامه تلاش ساسولو برای بازگشت به بازی نتیجه نداد تا میلان در دیداری فراموش نشدنی با نتیجه 3-4 از سد حریف خود بگذرد.




۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن