تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813067161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دروغ‌پردازی یک رسانه درباره وزیر اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دروغ‌پردازی یک رسانه درباره وزیر اقتصاد
آفتاب‌‌نیوز : مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه ای، ادعای یک سایت خبری مبنی بر قول مساعد وزیر اقتصاد به FATF برای شناسایی حزب الله لبنان و مردم فلسطین به عنوان مصادیق تروریست را تکذیب کرد.

به گزارش شادا در اطلاعیه منتشره آمده است: یک سایت خبری با انتشار مطلبی به نقل از "یک عضو سابق شورای عالی مبارزه با پولشویی"، بدون ذکر نام، مدعی شد: در تعهدی که وزیر اقتصاد دولت یازدهم داده، پذیرفته شده است که ماده قانونی قانون مبارزه با پولشویی مطابق میل FATF تغییر کند و حزب الله مصداق تروریسم به حساب آورده شود.


مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، طی این اطلاعیه، ضمن تکذیب صریح نقل قول مطروحه در خصوص تعهد وزیر اقتصاد مبنی بر تروریست شمردن گروه حزب الله لبنان مطابق میل FATF، از رسانه مذکور درخواست دارد، مستندات مربوط به ادعای خود را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کند.

اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی تصریح دارد: با توجه به حساسیت بالای امنیتی و سیاسی ادعای مطروحه از سوی آن رسانه و با توجه به عدم ارائه مستندات لازم و یا بیان نام و هویت "یک عضو سابق شورای عالی مبارزه با پولشویی" (مورد ادعای سایت خبری مذکور) اقدام این رسانه در انتشار مطلب مذکور را مصداق تشویش اذهان و انحراف افکار عمومی دانسته و حق هر گونه پیگیری حقوقی را برای این وزارتخانه محفوظ میداند.



۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن