تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817062723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین شیوه‌نامه برگزاری کنسرت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یک نماینده مجلس شورای اسلامی از نشست شب گذشته (سه‌شنبه) مجمع نمایندگان تهران با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.


سیدفاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای مجمع نمایندگان تهران شب گذشته با آقای جنتی در وزارت ارشاد دیدار کردند و درباره لزوم تعامل مجلس و وزارت ارشاد و مسائل فرهنگی و هنری شهر تهران گفت‌وگو کردند.


وی با اشاره به حضور 17 نفر از اعضای مجمع نمایندگان تهران در این جلسه، افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از وضعیت فرهنگی شهر تهران، موسسات فرهنگی، حوزه‌ها، مساجد، وضعیت مطبوعات و رسانه‌های ارائه شد.


این عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر ضرورت تداوم و استمرار جلسات نمایندگان با وزارت ارشاد در قالب کمیسیون فرهنگی، نمایندگان تهران و فراکسیون امید،‌ یادآور شد: نمایندگان در این جلسه در مورد بی‌هویتی شهر تهران و مهاجرپذیری آن و لزوم توجه بیشتر به برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان، ارتباط وزارت ارشاد با صداوسیما، فرهنگ‌سازی و آموزش فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی، چاپ و تهیه کتاب برای گروه‌های سنی مختلف و بحران هویت فرهنگی اظهاراتی را مطرح کردند.


وی با توجه به تأکید نمایندگان بر لزوم آموزش استفاده درست از ماهواره و فضای مجازی، اضافه کرد: در این جلسه تأکید شد که باید جایگزین مناسبی در مقابل تهاجم فرهنگی که از سوی ماهواره‌ها صورت می‌گیرد وجود داشته باشد و نسبت به فضاهای هنری، سینما و تئاتر به ویژه در مناطق محروم کشور اقدام شود.


ذوالقدر همچنین گفت: نمایندگان همچنین امنیت شغلی هنرمندان و خبرنگاران و بیمه آنها را نیز مورد اشاره قرار دادند. آقای وزیر نیز در این جلسه گفت که در سال‌های اخیر فضای فرهنگی به ویژه سینما و تئاتر گسترش پیدا کرده، پردیس‌های سینمایی در شهرهای مختلف ساخته شده و سالن‌های سینما و تئاتر در مراکز فرهنگی پیش‌بینی شده به نحوی که درآمد سینما در سال جاری بسیار بیشتر از سال 93 بوده است.


این عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس درباره اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد برگزاری کنسرت نیز، گفت: آقای جنتی گفتند که در زمینه برگزاری کنسرت نظر رهبری در اولویت قرار دارد و شیوه‌نامه‌ای برای برگزاری کنسرت‌ها به نحو احسن نیز نوشته شده که خوانندگان، نوازندگان و مخاطبان ملزم به رعایت آن هستند.


۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن