تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806769395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمانان آمریکا به کلینتون رای می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مسلمانان آمریکا به کلینتون رای می دهند
در کنوانسیون ملی دموکرات ها نمایندگان برنی سندرز با فشار به نیروهای کلینتون آنها را مجبور کردند تا همدردی بیشتری با فلسطینی ها در جزوه مشی حزب داشته باشند.
هیلاری کلینتون در انتخابات ماه نوامبر از حمایت قاطع مسلمانان آمریکا برخوردار است. موقعیت کلینتون در حالی در میان این قشر از شهروندان قطعی است که دونالد ترامپ حملات مستقیمی علیه آنها انجام می دهد. اما برای مسلمانان که 1 درصد جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند، این رای یک مصالحه دشوار است.

به گزارش عصر ایران به نقل از بلومبرگ ویو، داوود ولید، مدیر اجرایی دفتر میشیگان شورای روابط آمریکا و اسلام می گوید: «بسیاری از افراد اجتماع ما هیجانی در قبال هیلاری کلینتون به خاطر عملکرد سیاست خارجی اش در جهان اسلام ندارند. اما بیشتر مردم از گرگ بیشتر از روباه می ترسند، حتی اگر هر دو مرغ های شما را بخورند. این ها افرادی هستند که در کمپین هیلاری کلینتون داوطلبانه فعالیت می کنند.»

میشیگان دارای 500 هزار مسلمان است و یکی از پرتجمع ترین نقاط سکونت مسلمانان در ایالات متحده است. در جریان انتخابات مقدماتی دموکرات ها، برنی سندرز با 2 درصد اختلاف نسبت به کلینتون در انتخابات این ایالت پیروز شد، اما از لحاظ آرای افراد 18 تا 29 ساله، سندرز رای 81 درصد به 19 درصدی را از آن خود کرد. قسمتی از این جوانان را جوانان مسلمان تشکیل می دهند.

در کنوانسیون ملی دموکرات ها نمایندگان برنی سندرز با فشار به نیروهای کلینتون آنها را مجبور کردند تا همدردی بیشتری با فلسطینی ها در جزوه مشی حزب داشته باشند.

اما ترامپ حملات مستقیمی علیه مسلمانان آمریکا انجام می دهد و این اقدام انتخاب دیگری برای مسلمانان باقی نمی گذارد. نامزد جمهوری خواهان پیشنهاد متوقف کردن ورود تمام مسلمانان به آمریکا و تحت نظر قرار گرفتن مسلمانان آمریکا به خاطر اقدامات تروریستی را داده است.

عبدالله حمود، یک ساکن اهل دییر بورن میشیگان که لبنانی تبار است می گوید: «این ترامپ نیست که من را می ترساند بلکه نژادپرستی پنهانی است که در میان حامیان ترامپ وجود دارد.

وی از نژادپرستی کسب درآمد می کند. این آدم تعصب را گسترش می دهد و با استفاده از آن پول و رای کسب می کند. مادر و خواهر من ممکن است به خاطر حجابشان مورد حمله قرار بگیرند.»

مسلمانان آمریکا قبل از آمدن ترامپ هم طرفدار حزب دموکرات بودند. نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو در سال 2011 نشان می دهد که 70 درصد مسلمانان آمریکا طرفدار حزب دموکرات و 11 درصد حامی حزب جمهوری خواه هستند.

مسلمانان در قبال اقدامات رسانه ای گسترده ترامپ تنها می توانند اقدامات فردی کوچک انجام دهند. سمیه مستر، دانشجوی 21 ساله که والدینش مهاجرانی از پاکستان هستند آرزو می کند آمریکایی ها آگاهی بیشتری در قبال آزادی بیان و مذهب به دست بیاورند.

مستر و برخی از دوستانش برای غلبه بر این ترس ها کمپین «از یک مسلمان بپرسید» را در دانشگاه تشکیل داده اند. آنها سوالات درباره اعتقادات مسلمانان را با دونات و قهوه رایگان پاسخ می دهند. مستر می گوید: «تغییر رخ خواهد داد.»


تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - 24 September 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن