تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فکری: نگاه مهربان نسبت به نساجی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فکری: نگاه مهربان نسبت به نساجی وجود ندارد
محمود فکری سرمربی تیم نساجی مازندران می گوید که حمایت کردن از تیم نساجی می تواند شادی در میان مردم به ارمغان بیاورد که ایجاد کردن آن به روشی دیگر نیاز به هزینه های هنگفتی دارد.

محمود فکری سرمربی تیم نساجی در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر موفق شد دومین برد پیاپی خود را در کرمان به دست آورد تا در رتبه 6 جدول مسابقات قرار گیرد. این مربی با خبرنگار "ورزش‌سه" در مورد شرایط این تیم صحبت کرده است.   هنوز مشکلات مالی داریم
با توجه به اینکه برنامه ریزی بر این بود که روز چهارشنبه به کرمان برویم ولی به خاطر تعلل و مشکلات مالی که داشتیم نتوانستیم روز چهارشنبه به کرمان برویم و برای پنج شنبه بلیط گرفتیم. قبل از بازی برای ما مشکلات خوابی و استراحت مناسب پیش آمد ولی با این حال توانستیم تیم را آماده کنیم و می دانستیم با توجه به شرایط آب و هوایی آن‌جا کار سختی را داریم.
گل نیمه اول به کمک تیم ما آمد
در نیمه اول دو تا از بازیکن‌های ما به دلیل مصدومیت از بازی بیرون آمدند و این موضوع کار ما را سخت کرد ولی موفق شدیم در همان نیمه اول به گل برسیم و در نیمه دوم به عقب آمدیم و سعی بر حفظ بازی و استفاده از ضدحملات داشتیم و خوشبختانه موقعیت های کمی هم به حریف خود دادیم و در یک موقعیت تک به تک می توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم، که این اتفاق نیفتاد و قسمت بر این بود که بازی با همان تک گل نیمه اول به پایان برسد.
تیم های خطه شمال پتانسیل بالای از لحاظ بازیگر و تماشاچی دارند
خوشبختانه تیم های شمالی تا اینجا خوب کار کرده اند و نشان داده اند که مستحق صعود به لیگ برتر هستند. همه این تیم ها از لحاظ فنی پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارند و امیدوارم این اتفاق در پایان مسابقات بیافتد. این تیم ها بازیکنان خوبی را هم در اختیار دارند و باید ببینیم در طول مسابقات چطور می توانند روند خود را حفظ کنند. موضوع دیگری که در مورد تیم های شمالی وجود دارد حمایتی است که همیشه مردم از تیم های خود دارند که گاهی در تیم های لیگ برتری هم دیده نمی شود.
برای فروزان جا نداریم
من محسن فروزان را دوست دارم و با او رفیق هستم ولی متاسفانه لیست بزرگسالان ما پرشده و برای گرفتن او جایی نداریم.   آقای پرهام پس از اینکه از مسافرت برگشتند خیلی از برخوردهایی که با ایشان از طرف مسئولین استانی و شهر قائمشهر و هم چنین بی توجهی که نسبت به تیم می شود گلایه داشتند. این تیم متعلق به شهر قائمشهر و استان مازندران است ولی موقعی که می خواهند به آن توجه کنند می شود تیم پرهام!
دو پیروزی ما شور و حال خاصی را در شهر پدید آورد
این دو بردی که ما به دست آوردیم شور و حال عجیبی را در شهر ایجاد کرده است. من فکر می کنم اگر مسئولین بخواهن برنامه ای برای شادی مردم در استان در نظر بگیرند به هزینه های هنگفتی نیاز دارد ولی یک تیم فوتبال با هزینه های خیلی کمتر می تواند این شادی را به میان مردم بیاورد؛ فکر می کنم بودجه هایی که برای استان است می تواند متعلق به این تیم هم باشد ولی نگاه مهربانی نسبت به این تیم وجود ندارد. این تیم تاثیر زیادی در سلامتی و شادابی استان دارد و مردم حق دارند که به این تیم توجه بیشتری شود.
امیدوارم نگاه محبت آمیزی نسبت به این تیم بوجود بیاید
امیدوارم آقای پرهام مثل سالیان گذشته به این تیم کمک کنند. پول خرج کردن اصلا کار آسانی نیست؛ من خودم پیش بسیاری از مسئولین استانی رفتم ولی موفق نشدم از هیچ کدام از آن ها برای حمایت از تیم پولی بگیرم. حالا در این وضعیت شخصی شخصی آمده و 20، 30 میلیارد هزینه کرده و باز هم به او بی احترامی می شود. از مسئولین شهرستان و استان خواهش دارم تا از نگاه های شخصی و در ابعاد کوچک به تیم خودداری کنند. این تیم زبان مردم مازندران است و مشکلات مردم می تواند از طریق این تیم به مسئولین رسانده شود. امیدوارم نگاه محبت آمیزی نسبت به این تیم وجود داشته باشد که به امید خدا بتوانیم در پایان فصل هم به لیگ برتر برسیم.

15:01  1395/07/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن