تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816417044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فکری: مظلوم‌تر از بازیکنان نساجی ندیده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: محمود فکری درباره پیروزی نساجی برابر خیبر خرم‌آباد قعرنشین گفت: با توجه به اینکه تیم ما شرایط بدی را می‌گذراند، بچه ها همت کرده و با تمام وجود بازی کردند و خوشبختانه سه امتیاز مسابقه را به دست آوردیم. به این برد خیلی نیاز داشتیم تا به آرامش برسیم.

وی در خصوص اعتراض اعضای تیم خیبر به داوری مسابقه عنوان کرد: نمی‌دانم خیبری‌ها به کدام صحنه اعتراض داشتند. ما هم در شهر خودمان و هم در خانه حریفان از داوری ضرر کرده‌ایم و صدای اعتراض تماشاگران ما هم درآمده ولی سکوت کرده‌ایم. شاید آنها فکر می‌کنند هر کسی سر و صدا و بیشتر اعتراض کند می‌تواند حق خودش را بگیرد. اتفاقاً داوری این دیدار به ضرر ما بود ولی ما آن را به کمیته داوران و کارشناسان داوری برنامه لیگ یک واگذار می‌کنیم.

فکری با ستایش بازیکنانش که برخلاف مشکلات باشگاه به کار خود ادامه می‌دهند، اظهار داشت: مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست و بازیکنان نساجی با تمام وجود غیرت و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. در عمر فوتبالی‌ام مظلوم‌تر از بازیکنان نساجی ندیده‌ام. آنها دریافتی نداشته‌اند و مشکلات خانوادگی زیادی دارند. برخی از بازیکنان هزینه رفت‌وآمد خود را هم ندارند. بعضی حتی پول بنزین خود را هم ندارند. خیلی از مردم و کارشناسان فقط زمین بازی را می‌بینند و از اتفاقات تیم بی‌خبرند. من اطمینان می‌دهم که نساجی از نظر بودجه آخرین تیم لیگ دسته اول است. اخیراً مدیرعامل خیبر مصاحبه کرد و گفت ما به خاطر مشکلات مالی از لیگ دسته یک کنار می‌کشیم. در حالی که همین تیم زودتر از ما هتل رزرو کرد و مدیران این باشگاه پول پرداخت کردند و هتل مازرون که همیشه ما در آن اسکان داشتیم، در اختیار تیم خیبر بود.

کاپیتان پیشین استقلال درباره دربی روز جمعه پایتخت عنوان کرد: بازی با اینکه گل نداشت ولی هر دو تیم فرصت‌های خطرناکی داشتند و می‌توانستند به گل برسند. استقلال در هر دو نیمه خوب بازی کرد و نشان داد روند رو به رشدی را طی می‌کند. استقلال در هر دو مسابقه پس از تعطیلات خوب بازی کرد و امیدوارم به این روند ادامه دهد.

وی با بیان اینکه از حضور کم هواداران استقلال در این مسابقه تعجب کردم، افزود: طرفداران استقلال همیشه در بدترین شرایط تیم را تنها نمی‌گذاشتند و ورزشگاه را پُر می‌کردند. استقلال اکنون نیاز به حمایت دارد و اینکه هواداران در خانه بنشینند و بازی‌های این تیم را از تلویزیون ببینند، دردی از استقلال دوا نمی‌کند. من به دوستداران استقلال توصیه می‌کنم به ورزشگاه بیایند و از تیم‌شان حمایت کنند تا مایه دلگرمی اعضای تیم باشند.




۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن