تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815222525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوشی Pixel گوگل با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:موبنا:
گوشی Pixel گوگل با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می شود

شرکت گوگل برای سال های طولانی به کمک شرکای سخت افزاری خود سری گوشی های Nexus را تولید می کرد و هم اکنون تصمیم گرفته است برند Pixel را جایگزین آن کند.
موبنا، رضا خواجه وند – شرکت HTC همکاری هایی را با گوگل آغاز کرده است تا ظرف چند هفته آتی نخستین مدل از سری گوشی های Pixel را روانه بازار کند و این روزها اخبار مختلفی در مورد قابلیت های گوشی مذکور به گوش می رسد.
این گوشی هوشمند دو مدل دارد که مدل اول با نام Pixel و مدل بزرگتر با نام Pixel XL عرضه می شود. ابتدا گفته شده بود که مدل بزرگتر گوشی با قیمت ۶۵۰ دلار و مدل استاندارد Pixel با قیمت ارزان تر ورد بازار می شود.

ولی خبرهای تکمیلی که امروز منتشر شده حاکی از آن است که گوشی هوشمند Pixel با اندازه کوچکتر ۶۵۰ دلار قیمت دارد که از مهم ترین قابلیت های آن می توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد و از این رو، می بایست آن را در خانواده گوشی های میان رده تقسیم بندی کرد.
بد نیست بدانید در حال حاضر مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون ۷ با قیمت ۶۵۰ دلار فروخته می شود و گوشی هوشمند Galaxy S7 با حافظه داخلی مشابه قیمت ۶۵۰ دلار دارد. اگر این خبرها درست باشد، می توان پیش بینی کرد که گوگل تصمیم گرفته است با سری گوشی های پیشرفته و پرقدرت رقابت کند.
[ مشاهده متن کامل خبر گوشی Pixel گوگل با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می شود در سازمان خبری و اطلاع رسانی موبنا ]

گوشی Pixel گوگل با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می شود



گوشی Pixel گوگل با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می شود






پنجشنبه ، ۱مهر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موبنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن