تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820266259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یونان تقاضای پناهندگی 3 نظامی ترک را رد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: اداره مهاجرت و پناهندگی سیاسی یونان تقاضای سه نظامی از 8 نظامی ترک را که متقاضی پناهندگی سیاسی از یونان بودند، رد کرد.

 نشریه پرتیراژ یونانی زبان "این" به نقل از اداره مهاجرت و پناهندگی سیاسی یونان اعلام کرد: تقاضای 3 نظامی ترک که به همراه 5 نظامی دیگر بلافاصله بعد از وقوع کودتای نافرجام در ترکیه با یک بالگرد نظامی وارد شمال یونان شده بودند، رد شده است.

گفتنی است بلافاصله بعد از وقوع کودتای نافرجام در ترکیه، 8 نظامی این کشور با یک بالگرد وارد شمال یونان شدند و از دولت این کشور تقاضای پناهندگی سیاسی کردند.

براساس گزارش این نشریه خبری، نظامیان ترک در تقاضای پناهندگی سیاسی نوشته بودند که از طرفداران کمال اتاترک هستند و به همین دلیل مورد بغض دولت آنکارا قرار دارند و در صورت استرداد به این کشور، جان خود و خانواده هایشان در خطر جدی خواهد بود.

دولت ترکیه در 27 مرداد ماه طی یاداشتی رسمی به وزارت امورخارجه یونان، خواستار استرداد هرچه سریعتر نظامیان فراری این کشور به ترکیه شده بود.

نشریه "این" هیچ گزارشی از سرنوشت 5 نظامی دیگر ترک که به همراه این سه نظامی وارد یونان شده بودند ارایه نکرده است.

به نوشته "این"، 10 نظامی دیگر ترک نیز تقاضای پناهندگی سیاسی از یونان کرده اند.




۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن