تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815150424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ایسنا: شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. هواپیمای بال‌ پیوسته بویینگ که در مقیاس 6 درصد و با پهنای بال چهار متر ساخته شده، دارای کلیه فاکتورهای هواپیما در مقیاس واقعی است. فناوری بال ادغام شده در بدنه، بهترین شرایط آیرودینامیک و مدیریت مصرف سوخت را برای هواپیماهای آینده به ارمغان می‌آورد.
 
 
نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه


سخنگوی شرکت بویینگ پس از آزمایش رضایت‌بخش "هواپیما با بال ادغام شده در بدنه" یا BWB در لابراتوار تحقیقات فضایی ناسا اعلام کرد: خوشبختانه پس از بررسی پارامترهای مختلف در تونل باد مشخص شد که طرح جدید هواپیما به پرواز آرام و بدون تلاطم در هوا کمک شایانی کرده است.

وی در ادامه افزود: طرح کلی هواپیمای جدید بویینگ از بمب‌افکن‌های رادارگریز ایالات متحده الهام گرفته شده و انتظار می‌رود تا 10 سال آینده نمونه تجاری این هواپیما تولید و عرضه شود.

مهمترین مزیت هواپیمای بال پیوسته در مقایسه با نسل فعلی در مرحله اول افزایش چشمگیر استحکام بدنه و رفع مشکل لرزش و ترک بال است. همچنین این فناوری مصرف سوخت را کاهش و پایداری در پرواز را افزایش می‌دهد.
 
 
نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه


 
 
نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه








۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن