تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798492814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سینما آزادی آبادان بازگشایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: همزمان با روز ملی سینما، سینما آزادی (سهیلا سابق) آبادان با حضور جمعی از مردم و مسئولان و نمایش فیلم «ایستاده در غبار» بازگشایی شد.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز عصر امروز یکشنبه در آئین بازگشایی این سینما در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک به مردم آبادان که پس از ۱۲ سال به طور مجدد و واقعی دارای سینما و نه یک سالن چند منظوره شدند، اظهار کرد: سینما آزادی آبادان سینمایی است که از قدیم بوده و مردم نسبت به آن یک حس نوستالژی دارند.

محمود کاظمی با اشاره به اینکه در آبادان زمانی بیش از۲۰ سینما وجود داشت، افزود: در زمان حاضر تنها یک سینمای متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی (سینما مهر) در این شهر فعالیت دارد که مهیاسازی این فضا بسیار قابل تقدیر است چرا که جوانان می توانند اوقاتشان را در این سینما بگذرانند و خوراک فرهنگی مورد نیازشان را تامین کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس  دستور مقام معظم رهبری سینماهای بنیاد شهید، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان به حوزه هنری واگذار شد، عنوان کرد: حدود پنج ماه پیش، پس از صدور حکم یاد شده و ابلاغ آن به حوزه هنری، بلافاصله کارهای کارشناسی بر روی سینماهای ایران که مخروبه ای بیش نبودند، آغاز شد. به طور مثال در آبادان، سینما کیهان با دو سالن، بسیار مخروبه است و اما برای سینما آبادان می شد زودتر و بهتر کار کرد و در همین راستا این تصمیم گرفته و اقدامات عملی برای نوسازی آن آغاز شد.

کاظمی تصریح کرد: سینما آبادان به دلیل واقع شدن آن در محل پر تجمع و پر تردد مردم که به واقع محل گردشگری برای مردم محسوب می شود، نوسازی اش در اولویت کاری قرار گرفت و برای آن برنامه ریزی، تامین اعتبار و اقدام عملی آغاز شد.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز گفت: برای نوسازی این سینما، خرید و نصب سیستمها و تجهیزات صوتی و پخش فیلم مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات حوزه هنری و موسسه سینما شهر هزینه شد.

وی با اشاره به تغییر کلی سیستم فعلی سینما آزادی آبادان در مقایسه با وضعیت پیشین آن، افزود: گنجایش این سینما ۲۱۶ صندلی است که تمام بخشها و تجهیزات آن همچون سالن انتظار، سیستم برق و خنک کننده، روشنایی، دکوراسیون، سالن نمایش، کف سالن نمایش، سیستم صوتی، نمایشی، سیستم فروش بلیط و نمایش فیلم و صندلی ها به طور کامل تغییر و به روز رسانی شده تا مردم بتوانند در محیطی لذت بخش به تماشای فیلم آنهم با صدایی با کیفیت مطلوب بنشینند.

لزوم حمایت جدی مسئولان در احیای سایر سینماهای شهر

مدیرعامل موسسه بهمن سبز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر لزوم حمایت جدی مسئولان شهری و استانی در احیای سایر سینماهای شهر اضافه کرد: اگرچه ما برای شروع به کار در آبادان رایزنی هایی را با موسسه سینما شهر داشتیم اما دیگر وقت آن است که مسئولان شهری و استانی وارد میدان شوند و به کمک بیایند، یک سری منابع اعتباری که برای بازسازی سینماها تعریف شده در استان نهاده شده و بودجه اش در خود استان است و استانداری باید برای راه اندازی سینماها به کمک بیاید.

کاظمی ادامه داد: به رغم نامه نگاری که با سازمان منطقه آزاد برای دریافت کمک از آنها داشتیم اما متاسفانه تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم که امید می رود این حمایت هرچه زودتر از سوی این سازمان انجام شود.

طبق برنامه ریزی انجام شده توسط مسئولان سینما آزادی آبادان قرار است تا فیلمهای به روز و همزمان با پخش در تهران در آبادان نیز به نمایش درآید.

علاقمندان به سینما می توانند از این پس فیلمهای قابل نمایش در این سینما را در دو شیفت صبح و بعد از ظهر و در سانسهای «۱۱ تا ۱۳»، «۱۷ تا ۱۹»، «۱۹ تا ۲۱»، «۲۱ تا ۲۳» و «۲۳ تا یک بامداد» مشاهده کنند.





۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن