تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قول سفرین پس از رئیس شدن در یوفا


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
قول سفرین پس از رئیس شدن در یوفا
قول سفرین پس از رئیس شدن در یوفا ریاست جدید یوفا در اولین سخنرانی خود در جمع خبرنگاران، خلق یک فوتبال پاک و مردمی را وعده داد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ الکساندر سفرین ریاست پیشین فدراسیون فوتبال اسلونی پس از پیروزی در انتخابات ریاست یوفا برای اولین بار مقابل خبرنگاران ایستاد و سخنرانی کرد. او به همه خبرنگاران وعده داد یک فوتبال پاک و مردمی خلق کند.

سفرین تصریح کرد: بسیاری از کارشناسان حتی حضور مرا در این جمع پیش بینی نمی‌کردند اما اکنون من اینجا ایستاده‌ام و با تمام قدرت برای داشتن فوتبال پاک و مردمی تلاش خواهم کرد. از کسانی که مرا حمایت کردند صمیمانه متشکرم و البته اکنون در خدمت همه کشورهای اروپایی هستم حتی آنها که اطمینان دارم هیچ حمایتی از من نداشته‌اند.

سفرین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که درباره کمربند مشکی او در کاراته پرسیده بود، گفت: البته قول می‌دهم همیشه با خبرنگاران صمیمی باشم (با خنده) اما ورزش رزمی به من نظم و جدیت و خوش قولی را آموخته و یاد گرفته‌ام که با پاکی و وجدان بیدار به اهدافم برسم. فاصله گرفتن فوتبال از مردم، مرگ فوتبال است.

سفرین که مدیر عامل یک شرکت بزرگ حقوقی در کشور اسلوانی نیز محسوب می‌شود گفت: مهم‌ترین هدف و اولویت من حاکمیت خیر و درستی و شفافیت مالی است. ممکن است بگویید که من جوان و کم تجربه هستم ولی در آینده ثابت خواهم کرد که مدیریت مناسب فقط به سن و سپیدی مو ربط ندارد. من یک "شومن" نیستم و عادت به ظاهر سازی ندارم، بین اتاق مدیریت و سالن سخنرانی فرقی برای من وجود ندارد و مطمئن باشید تا آخرین ثانیه حضورم در این سمت، چیزی برای پنهان کردن نخواهم داشت.

وی در پایان سخنان خود گفت: در زمان مدیریت من بر سازمان یوفا، فعالیت‌های خیرخواهانه بیشتر خواهد شد، درآمد یوفا بیشتر می‌شود و کشورهای صاحب فوتبال در اروپا مزد زحمات خود را خواهند گرفت. به کشوری که هیچ قدیم برای فوتبال بر نمی دارد خدمات بیهوده و رایگان نخواهم داد.

منبع: فارس


95/6/24 - 15:07 - 2016-9-14 15:07:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن