تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815049884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان برای ازدواج نیاز به حمایت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان هندیجان: جوانان برای ازدواج نیاز به حمایت دارند فرماندار هندیجان گفت: جلسه ستاد ازدواج به مناسبت ازدواج آسمانی امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی دوعالم برگزار شد.
۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور ساعت 09:22

خبرگزاری پانا+

 
به گزارش خبرنگار پانا از بندر هندیجان، سید مهران رفیعی در جلسه ستاد ازدواج اظهار داشت: از خبرنگاران و تلاش روابط عمومی فرمانداری در اطلاع‌رسانی و ارسال اخبار در هفته دولت تقدیر و تشکر می‌کنم خوشبختانه هندیجان در صدر اخبار قرارگرفته است.
وی افزود: با اشاره به مشکلات ازدواج، اجرای جشن ازدواج، تهیه پکیج فرهنگی کارگاه‌های تخصصی جهت آشنایی جوانان و زوجین با مسائل مختلف زناشویی و اجرای کلاس‌های مشاوره را در برنامه‌های هفته ازدواج داریم.
فرماندار هندیجان بیان کرد: برگزاری جلسه با بانک‌ها جهت تسریع در پرداخت وام ازدواج و اشتغال جوانان از برنامه‌های ستاد ازدواج است و تلاش خواهیم کرد با بانک‌ها ارتباط خوب برقرار کنیم تا این مهم را انجام دهیم.
وی گفت: از همه دستگاه‌ها و مردم خواستاریم تلاش کنند تا نسبت به تشویق جوانان به این امر مهم اقدام کنند و بافرهنگ سازی خوب و مناسبی مسائلی چون ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) الگویی برای جوانان ما باشد.
رفیعی عنوان کرد: ستاد ازدواج در طول سال با برگزاری جلسات مختلف مشکلات جوانان را رصد کند و با تلاش بیشتر این امر مهم عملی‌تر شود. کمک و اطلاع‌رسانی به زوجین جهت خرید کالای خانگی توسط تعاونی‌ها و شرایط ویژه برای زوجین با هماهنگی مجمع صنفی شهرستان از برنامه‌هایی بود که موردبحث قرار گرفت.
وی در پایان گفت: هرگونه تلاش و کمکی که لازم باشد انجام می‌دهیم که گام‌های خوبی برای ازدواج و اشتغال جوانان و در این راستا برداریم در ادامه دستگاه‌ها هم شرایط ویژه‌ای را برای زوجین تحت پوشش خود مطرح کردند.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن